حالا گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ اولین به‌روزرسانی نرم‌فزاری خود را دریافت می‌کند

درست کمتر از یک هفته پس از اینکه گلکسی نوت 5 سامسونگ دریافت اولین نسخه به‌روزرسانی خود را آغاز نمود، گلکسی اس 6 اج پلاس هم که تولید آن تقریباً همزمان با این گوشی بوده، اولین آپدیت رسمی خود را دریافت کرد. این به‌روزرسانی با حجم 138.14 مگابایت و شماره تولید G928GDDU2AOJ5 ارائه شده که […]

درست کمتر از یک هفته پس از اینکه گلکسی نوت 5 سامسونگ دریافت اولین نسخه به‌روزرسانی خود را آغاز نمود، گلکسی اس 6 اج پلاس هم که تولید آن تقریباً همزمان با این گوشی بوده، اولین آپدیت رسمی خود را دریافت کرد.

این به‌روزرسانی با حجم 138.14 مگابایت و شماره تولید G928GDDU2AOJ5 ارائه شده که از جمله ویژگی‌های جدید اعمال شده در آن می‌توان به افزایش ثبات و بهینه‌سازی مصرف باتری و همچنین بهبودهایی در مسائل امنیتی دستگاه اشاره نمود. قابل ذکر است که پس از دریافت این نسخه به‌روزرسانی و ارتقای دستگاه، دیگر امکان بازگشت به حالت قبل امکان‌پذیر نخواهد بود.

s6 edge plus update

ظاهراً این به‌روزرسانی مشابه آنچه که گلکسی نوت 5 هفته گذشته دریافت کرده به نظر می‌رسد. در حال حاضر این به‌روزرسانی در اروپا و هند در دسترس کاربران قرار گرفته و احتمالاً به زودی برای کاربران سایر کشورها نیز قابل دسترسی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال