طول عمر باتری گوشی وان پلاس 3 پس از دریافت به‌روزرسانی کاهش یافته است

به نظر می‎رسد دردسرهای شرکت وان‎پلاس در رابطه با گوشی بسیار دلفریب وان‎پلاس 3 با تمام شدن فاصله‎ی زیادی دارد. این شرکت اخیرا یک به‎روزرسانی ارائه داد، لغو کرد و دوباره ارائه داد که به بسیاری از شکایت‎های کاربران از این گوشی‎هوشمند رسیدگی می‎کند، به خصوص مدیریت رم و پشتیبانی از پوشش رنگی sRGB. و […]

به نظر می‎رسد دردسرهای شرکت وان‎پلاس در رابطه با گوشی بسیار دلفریب وان‎پلاس 3 با تمام شدن فاصله‎ی زیادی دارد. این شرکت اخیرا یک به‎روزرسانی ارائه داد، لغو کرد و دوباره ارائه داد که به بسیاری از شکایت‎های کاربران از این گوشی‎هوشمند رسیدگی می‎کند، به خصوص مدیریت رم و پشتیبانی از پوشش رنگی sRGB. و با آن‎که به نظر می‎رسد طبق وعده این مشکلات رسیدگی شده، به نظر بهایی برای این کار پرداخت شده است. برخی از کاربران، که تعداد دقیق آن‎ها مشخص نشده است، از خالی شدن سریعتر باتری بعد از نصب این آپدیت گزارش می‎دهند، به نظر آن‎ها مجبور شده‎اند جای یک باگ را با باگ دیگر عوض کنند.

گوشی وان‎پلاس 3 زمانی که در رابطه با عمر باتری بحث می‎شود زیاد عملکرد درخشانی ندارد و بعضی از نقدها ممکن است در رابطه با این مورد صحبت کرده باشند. ولی میزان خالی شدن باتری که این کاربران گزارش می‎دهند یقینا با حالت معمولی فاصله‎ی زیادی دارد. از دست دادن 1 درصد شارژ باتری هر 4 دقیقه یا بیشتر چیز خنده‎داری نیست، بنابراین فقط در عرض 6 ساعت باید به دنبال شارژر باشید. اگر از دستگاه استفاده کنید این مدت کمتر هم خواهد بود.

باتری گوشی وان پلاس 3

در مسائلی نظیر این، به سادگی می‎توان تقصیر را به گردن اپلیکیشن‎های شخص ثالث انداخت. ولی به نظر می‎رسد که پاک کردن یا بستن این اپلیکیشن‎ها تاثیری ندارد. اگر این‎چنین است، این مشکل باید عمق بیشتری داشته باشد. هم پیمان‎گذار شرکت وان‎پلاس آقای Carl Pei اشاره داشته است که تصمیم آن‎ها مبنی بر عدم فشار بر رم به خاطر مزایای مربوط به بحث کارآمدی گوشی بوده است که شامل طولانی‎تر کردن عمر باتری می‎شود. شاید حالا که رم با حداکثر توان خود استفاده می‎شود، مثل یک فرد دیوانه شروع به خوردن عمر باتری کرده است. با این‎حال باز هم نباید سرعت این عمل این‎قدر سریع باشد.

با توجه به این‎که این مشکل، یا حداقل هنوز، فراگیر و به شکل اپیدمی نیست، سخت می‎توان علت این مشکل را پیگیری کرد. گرچه، امیدواریم که شرکت وان‎پلاس این صحبت‎ها را شنیده و قادر به این باشد که راه حلی پیش پای کاربران قرار دهد تا مجبور نباشند روزی دوبار گوشی OnePlus 3 خود را به صورت کامل شارژ کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال