گوشی بعدی OnePlus مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 830 خواهد بود

این روزها زمزمه‌هایی در خصوص اینکه پرچمدار فعلی وان‌پلاس یعنی OnePlus 3 قرار است جای خود را به OnePlus 3T  بدهد از گوشه و کنار شنیده می‌شود. همچنین گفته می‌شود که گوشی نسل جدید این شرکت در مقایسه با پرچمدار فعلی 80 دلار افزایش قیمت خواهد داشت. OnePlus 3T احتمالاً با برخورداری از یک چیپست […]

این روزها زمزمه‌هایی در خصوص اینکه پرچمدار فعلی وان‌پلاس یعنی OnePlus 3 قرار است جای خود را به OnePlus 3T  بدهد از گوشه و کنار شنیده می‌شود. همچنین گفته می‌شود که گوشی نسل جدید این شرکت در مقایسه با پرچمدار فعلی 80 دلار افزایش قیمت خواهد داشت. OnePlus 3T احتمالاً با برخورداری از یک چیپست اسنپ‌دراگون 821 و نمایشگری با رزولوشن 1440 در 2560 معرفی خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که هنوز صحت و سقم اخبار منتشر شده در خصوص گوشی 3T وان‌پلاس تایید نشده که وب‌سایت Weibo اخیراً پستی در رابطه با گوشی OnePlus 4 که قرار است تابستان آینده رونمایی شود، منتشر کرده است. بر اساس این پست گوشی “وان‌پلاس 4” که خردادماه و یا تیرماه سال آینده معرفی خواهد شد، مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 830 شرکت کوالکام خواهد بود. ظاهراً پیش از این قرار بود سامسونگ وظیفه تولید تراشه‌های 10 نانومتری را برای وان‌پلاس عهده‌دار شود اما حال به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی از برنامه‌های خود عقب مانده است. قطعاً مشکلاتی که اخیراً برای گوشی‌های گلکسی نوت 7 به‌وجود آمد، در اتلاف زمان سامسونگ و به‌دنبال آن از سایر برنامه‌هایش نقش به‌سزایی داشته است. هرچند هنوز هم می‌توان به این مسئله خوشبین بود چرا که تا تابستان آینده فرصت زیادی باقی مانده است تا سامسونگ بتواند نفسی تازه کند و دوباره به روال عادی خود بازگردد.

شایعات در خصوص دیگر مشخصات گوشی OnePlus 4 نیز از وجود پردازنده گرافیکی آدرنو 620 و باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی سخن به‌میان آورده‌اند. به‌علاوه اینکه گفته شده این گوشی شرکت وان‌پلاس به‌صورت پیش‌فرض اندروید 7.0 را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال