شایعه: Snapdragon 830 با فناوری ساخت 10 نانومتری تولید می‌شود

هنوز سیستم روی چیپ Snapdragon 820 در محصولات جدید قرار نگرفته که حالا شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد چیپ Snapdragon 830 هستیم. شایعات جدیدی امروز از سوی منابع چینی منتشر شده که نشان می‌دهد چیپ SP 820 تا پایان سال جاری و یا اوایل سال 2016، در پرچم‌داران قرار می‌گیرد. طبق اخبار منتشر شده، چیپ […]

هنوز سیستم روی چیپ Snapdragon 820 در محصولات جدید قرار نگرفته که حالا شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد چیپ Snapdragon 830 هستیم. شایعات جدیدی امروز از سوی منابع چینی منتشر شده که نشان می‌دهد چیپ SP 820 تا پایان سال جاری و یا اوایل سال 2016، در پرچم‌داران قرار می‌گیرد.

طبق اخبار منتشر شده، چیپ Snapdragon 820 با فناوری ساخت 14 نانومتری تولید خواهد شد و Snapdragon 830 (با کد MSM8998)، نیزقرار است با فناوری ساخت 10 نانومتری تولید گردد. در مورد تعداد هسته‌های پردازشگر هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما احتمالا در این چیپ نیز همچون Snapdragon 820، شاهد به کارگیری چیپ‌های ویرایش‌شده‌ی Kryo باشیم. به نظر می2رسد که کوآلکام قصد دارد به صورت کامل معماری ARM را برای هسته‌های پردازشگر چیپ‌های جدید خود کنار گذاشته و از ساختار بهینه‌شده خود استفاده نماید.

در نهایت، به نظر می‌رسد که این چیپ توسط سامسونگ ساخته شود و تا حداقل نیمه دوم سال آینده نیز وارد بازار نخواهد شد. به هر حال هنوز زود است بخواهیم در مورد Snapdragon 830 صحبت کنیم؛ اما تصور می‌کنید این اطلاعات تا چه اندازه درست باشد؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال