گوشی وان پلاس ایس با تراشه سفارشی مدیاتک و مشخصات مشابه ریلمی GT نئو ۳ معرفی شد

گوشی جدید وان پلاس مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتز از نوع AMOLED خواهد بود که در آن از تراشه سفارشی مدیاتک نیز استفاده شده است. دیگر مشخصات این گوشی شبیه به ریلمی GT نئو ۳ خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس درنهایت از گوشی ایس رونمایی کرد که اولین […]

گوشی جدید وان پلاس مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتز از نوع AMOLED خواهد بود که در آن از تراشه سفارشی مدیاتک نیز استفاده شده است. دیگر مشخصات این گوشی شبیه به ریلمی GT نئو ۳ خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس درنهایت از گوشی ایس رونمایی کرد که اولین عضو از سری جدید خانواده وان پلاس محسوب می شو.د این گوشی برای اولین بار در بازار چین عرضه می‌شود و در آن از تراشه سفارشیDimensity 8100 Max استفاده خواهد شد.

 طبق گزارش منتشر شده توسط GSMArena، این گوشی به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع فول HD مجهز است. همچنین از شارژ سریع ۱۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. به گفته وان‌پلاس با استفاده از این فناوری می‌توان در عرض ۵ دقیقه شارژ آن را از صفر به پنجاه درصد رساند. طبق شایعات منتشر شده بسیاری از مشخصات فنی وان پلاس ایس به گوشی ریلمی GT نئو ۳ شباهت دارد. هر دوی این شرکت ها تحت مالکیت BBK بوده و چنین شباهتی چندان عجیب به نظر نمی رسد. البته طراحی وان‌پلاس نشان‌دهنده تنوع ظاهر گوشی های این شرکت در  آینده است. اما مشخصه های این طراحی در وان پلاس غیر معمول است.

 در پنل جلو یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. در حالی که در دیگر مدل‌های گوشی وان پلاس حفره دوربین سلفی در گوشه نمایشگر قرار داشت که اکنون به وسط منتقل شده است. پنل پشتی شامل سه دوربین است که حسگر اصلی 50 مگاپیکسل و مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر است. در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی لنز ماکرو نیز قرار دارد.

در وان پلاس ایس از پردازنده مدیاتک Dimenisty 8100 Max به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. باتری دو سلولی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در وان پلاس ایس از فناوری شارژ سریع ۱۵۰ وات  پشتیبانی می کند. به گفته وان‌پلاس در هنگام شارژ گوشی از فناوری هایی برای محافظت از باتری و بالا نرفتن دمای آن استفاده شده است. همچنین این شرکت سازنده گوشی های هوشمند مدعی شد باتری گوشی ایس پس از ۱۶۰۰ بار شارژ شدن همچنان ۸۰ درصد از ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد. رابط کاربری ColorOS 12.1 و سیستم عامل اندروید ۱۲ نیز در آن به طور پیش فرض قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال