فردا منتظر رونمایی دستگاهی مرموز از سوی وان‌پلاس باشید

براساس تیزر منتشر شده از سوی شرکت وان پلاس با تیتر something special (به معنای: یک چیز خاص)، این کمپانی قرار است در تاریخ 25 ماه آگوست (چهارم شهریور ماه) از یک محصول کاملا جدید رونمایی به عمل آورد. البته قبل از این که هیجان زده شوید شاید بهتر است ابتدا به این موضوع اشاره کنیم […]

براساس تیزر منتشر شده از سوی شرکت وان پلاس با تیتر something special (به معنای: یک چیز خاص)، این کمپانی قرار است در تاریخ 25 ماه آگوست (چهارم شهریور ماه) از یک محصول کاملا جدید رونمایی به عمل آورد. البته قبل از این که هیجان زده شوید شاید بهتر است ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که این محصول هیچ شباهتی به گوشی‌های هوشمند تولید شده تا به امروز توسط این شرکت نخواهد داشت. در حقیقت براساس تیزر ویدئویی منتشر شده از سوی این کمپانی، وان پلاس احتمالا قرار است از هدفون‌های جدید خود با نام OnePlus Icons (نسخه‌ای جدید) رونمایی به عمل آورد.

اما می‌بایست به این نکته نیز اشاره کرد که هدفون‌های OnePlus Icons قبلی این شرکت که در پایان سال 2015 عرضه آن آغاز شد و البته از جمله محصولات لوکس این شرکت به حساب می‌آمد با توجه بسیار زیادی از سوی کاربران مواجه شد. هم اینک آن هدفون را می‌توانید با قیمتی معادل 49.99 دلار خریداری نمایید. مسلما این قیمت برای یک هدفون حرفه‌ای که دارای کیفیت صدای بسیار خوبی است، عدد بسیار مناسبی به حساب خواهد آمد.

اما شاید طی این مراسم وان پلاس از هدفون جدید خود رونمایی نکند. در حقیقت شاید در این رویداد این شرکت کاربران را با یک گوشی هوشمند جدید کاملا شگفت‌زده کند. در هر صورت اگر چنین اتفاقی رخ دهد مسلما این شرکت از گوشی هوشمند جایگزین با نام وان پلاس ایکس 2 رونمایی نخواهد کرد زیرا قبلا به صورت رسمی تایید شد که این شرکت به منظور تولید این گوشی برنامه‌ای ندارد. زیرا گوشی جدید این شرکت با نام وان پلاس 3 تنها دو ماه است که معرفی شده است و مسلما نیازی به عرضه یک گوشی حرفه‌ای نخواهد بود. اما در هر صورت نظر شما چیست؟ فردا وان پلاس از چه محصول عجیبی رونمایی خواهد کرد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال