گوشی Oppo R11 تاییدیه 3C را دریافت کرد

پس از قرارگیری در بنچمارک‎های مختلف و فاش شدن مشخصات گوشی Oppo R11، این دستگاه مورد تایید سازمان چینی 3C (گواه آن تصویر زیر است) قرار گرفت. دریافت این مجوز یکی از مراحل ابتدایی مورد نیاز برای عرضه‎ی یک گوشی جدید در کشور چین است، بنابراین احتمالا با رونمایی از این گوشی فاصله‎ی چندانی نداریم. […]

پس از قرارگیری در بنچمارک‎های مختلف و فاش شدن مشخصات گوشی Oppo R11، این دستگاه مورد تایید سازمان چینی 3C (گواه آن تصویر زیر است) قرار گرفت. دریافت این مجوز یکی از مراحل ابتدایی مورد نیاز برای عرضه‎ی یک گوشی جدید در کشور چین است، بنابراین احتمالا با رونمایی از این گوشی فاصله‎ی چندانی نداریم. اولین تصویری که Oppo R11 را به تصویر کشیده بود چند هفته قبل در سطح اینترنت منتشر شد و اوایل هفته‎ی گذشته شاهد حضور آن در حین ضبط یک تبلیغ نیز بودیم.

تاکنون، مشخصاتی که در رابطه با این دستگاه شایعه شده است شامل یک نمایشگر 5.5 اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ‎دی، دو دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی می‎شود. به احتمال زیاد در قلب محصول جدید شرکت Oppo چیپست هنوز رسما معرفی نشده‎ی اسنپ‎دراگون 660 کوالکام قرار داده می‎شود که نسل بعدی SD653 است.

Oppo R11 در بنچمارک‎ها مجهز به سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 ظاهر شده است. یک مدل 6 اینچی تحت عنوان R11 Plus نیز ممکن است در بین محصولات این شرکت در کنار R11 جا گیرد، اگر این شرکت چینی بخواهد سنت همیشگی ارائه‎ی دو دستگاه از سری R را ادامه دهد. احتمالا تیرماه بازه‎ی زمانی است که Oppo برای عرضه‎ی گوشی‎ جدید خود به بازار انتخاب کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال