گوشی Oppo R11 مجهز به سیستم دوربین دوگانه در عقب می‎شود

شرکت Oppo نوآوری‎هایی در طراحی دوربین داشته ولی نسبتا به تازگی وارد حوزه‎ی سیستم دوربین‎های دوگانه شده است. گوشی F3 Plus این شرکت چند روز قبل با داشتن دوربین‎های دوگانه‎ی سلفی معرفی شد، اما شایعه شده است که گوشی R11 این شرکت نیز در عقب مجهز به دوربین‎های دوگانه خواهد بود. در مراسم کنگره جهانی […]

شرکت Oppo نوآوری‎هایی در طراحی دوربین داشته ولی نسبتا به تازگی وارد حوزه‎ی سیستم دوربین‎های دوگانه شده است. گوشی F3 Plus این شرکت چند روز قبل با داشتن دوربین‎های دوگانه‎ی سلفی معرفی شد، اما شایعه شده است که گوشی R11 این شرکت نیز در عقب مجهز به دوربین‎های دوگانه خواهد بود.

در مراسم کنگره جهانی موبایل 2017، شاهد بودیم که این شرکت چینی اولین دوربین دوگانه‎ی جهان با زوم اپتیکال 5x (که از یک سیستم پریسکوپ استفاده می‎کند) را به نمایش گذاشت. هنوز برای اظهارنظر کردن زود است، ولی سری گوشی‎های پرمیموم R این شرکت احتمالا از سیستم عکاسی رده‎بالایی استفاده می‎کنند.

طراحی این گوشی مشابه با Oppo R9s است (یا حداقل براساس تصویری که در بالا مشاهده می‎کنید) و یک مدل پلاس نیز وجود خواهد داشت یعنی Oppo R11 با یک نمایشگر 5.5 اینچی و Oppo R11 Plus به ابعاد 6 اینچ عرضه خواهند شد (اگر دقت کنید F3 Plus نیز 6 اینچی است).

گفته می‎شود چیپست R11 از نوع اسنپ‎دراگون 660 است که برادر کوچکتر اسنپ‎دراگون 835 به شمار می‎رود و از همان هسته‎های مشابه‎ی پردازنده‎ی کریو (4 + 4 ) بهره می‎برد. تاریخ معرفی این گوشی اواسط خردادماه ذکر شده است و در طول هفته‎های آینده بایستی انتظار انتشار اطلاعات بیشتری را داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال