اولین تصویر گوشی Oppo R11 مجهز به دوربین دوگانه منتشر شد

از ماه گذشته، شایعه شده که شرکت Oppo در حال طراحی گوشی با سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی است که به هنگام عرضه R11 نامیده خواهد شد. اکثر مشخصات این دستگاه چند روز قبل توسط یک تست بنچمارک مشخص شد و حال اولین تصویر آن نیز منتشر شده است. البته بایستی گفت این تصویر […]

از ماه گذشته، شایعه شده که شرکت Oppo در حال طراحی گوشی با سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی است که به هنگام عرضه R11 نامیده خواهد شد. اکثر مشخصات این دستگاه چند روز قبل توسط یک تست بنچمارک مشخص شد و حال اولین تصویر آن نیز منتشر شده است. البته بایستی گفت این تصویر (که در بالا مشاهده می‎کنید) کیفیت بالایی ندارد.

تضمینی برای صحت و معتبر بودن این تصویر وجود ندارد، بنابراین این‎که واقعا این تصویر متعلق به گوشی Oppo R11 است یا خیر مشخص نیست. اگر این تصویر صحت داشته باشد کاملا مشخص است که این شرکت چینی در ساخت این دستگاه از طراحی آیفون الهام گرفته است.

موقعیت دوربین دوگانه‎ی پشتی، خطوط آنتن، تمامی به مقدار زیادی با گوشی آیفون 7 پلاس شباهت دارند.

براساس دیتابیس بنچمارک GFXBench، گوشی Oppo R11 یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی داشته و دو دوربین پشتی آن 16 مگاپیکسلی هستند. مدیریت تصاویر سلفی را دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی بر عهده می‎گیرد و در قلب این گوشی به احتمال زیاد (چون هنوز اعلام نشده است) چیپست اسنپ‎دراگون 660 کوالکام قرار گرفته است. رم 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی 32 گیگابایت بوده و R11 از آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید یعنی نوقا 7.1.1 استفاده می‎کند.

طبق سنت همیشگی شرکت Oppo احتمالا شاهد عرضه‎ی یک مدل پلاس 6 اینچی در کنار R11 نیز خواهیم بود. هر دو مدل احتمالا به صورت رسمی در خردادماه معرفی می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال