تست باتری Oppo R7

جدیدترین پرچمدار کمپانی Oppo در حالی وارد بازار می‌شود که با اضافه کردن یک باتری قدرت‌مند به لطف 1.4 میلی متر ضخامت بیشتر، جایگزین Oppo R5 شده است. این گوشی نسبت به پرچمدار قبلی این کمپانی دچار تغییر و تحولاتی شده است. Oppo R7 دو سیم کارته بوده و از درگاه حافظه‌ی خارجی پشتیبانی می‌کند. افزایش رزولوشن […]

جدیدترین پرچمدار کمپانی Oppo در حالی وارد بازار می‌شود که با اضافه کردن یک باتری قدرت‌مند به لطف 1.4 میلی متر ضخامت بیشتر، جایگزین Oppo R5 شده است. این گوشی نسبت به پرچمدار قبلی این کمپانی دچار تغییر و تحولاتی شده است. Oppo R7 دو سیم کارته بوده و از درگاه حافظه‌ی خارجی پشتیبانی می‌کند. افزایش رزولوشن دوربین جلو و بهبود سنسور‌های دوربین اصلی از دیگر مشخصات این گوشی می‌باشد.

از دیگر مشخصات Oppo R7 می‌توان به چیپست اسنپدراگون 615، 3 گیگابایت رم و نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن AMOLED فول اچ دی نام برد. نسخه‌ی قبلی پرچمدار کمپانی Oppo نتایج ضعیفی را در تست باتری از خود به جای گذاشت و این بار نوبت Oppo R7 می‌باشد که مورد تست قرار بگیرد تا ببینیم آیا این گوشی جدید می‌تواند ناکامی گوشی قدیمی را جبران کند یا خیر؟

در تست صحبت با شبکه‌ی 3G؛ این گوشی توانست با 23 ساعت دوام عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این زمان تقریبا دو برابر R5 می‌باشد.

تست باتری Oppo R7

در تست وبگردی نیز این گوشی با افزایشی 2 ساعتی نسبت به R5 توانسته افزایش نسبتا قابل قبولی را داشته باشد. مدت زمان دوام این گوشی با وبگردی حدود 7 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد اگر چه این زمان هنوز هم در میان گوشی‌های هوشمند دیگر متوسط حساب می‌شود.

تست باتری Oppo R7

در پخش ویدیو Oppo R7 توانست باز هم عملکرد بهتری را نسبت به پرچمدار قبل این کمپانی از خود به نمایش بگذارد. شما می‌توانید حدود چهار فیلم را پشت سر هم بدون شارژ کردن گوشی نگاه کنید. این یعنی زمان 9 ساعت و 30 دقیه بدون شارژ کردن گوشی که حدودا 4 ساعت بهتر از R5 می‌باشد.

تست باتری Oppo R7

در حالت استندبازی نیز در نسخه‌ی تک سیم کارته حدود 9 روز و در نسخه‌ی دو سیم کارته حدود 7 روز می‌توانید گوشی را در حالت استندبای قرار دهید.  این آمار، آماری نسبتا مناسب است اگر چه ممکن است شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

تست باتری Oppo R7

نهایتا Oppo R7 توانسته عملکرد نسبتا خوبی را نسبت به Oppo R5 از خود به جای بگذارد. این گوشی در حالت تک سیم کارت 63 ساعت و در نسخه‌ی دو سیم کارته 59 ساعت را بدون شارژ کردن در حالت استندبای قرار می‌گیرد. این بدان معناست که اگر هر روز یک ساعت با گوشی به شبکه‌ی 3G برای صحبت‌های خود وصل شوید، فیلم نگاه کرده و وبگردی کنید می‌توانید حدود دو روز و نیم را با گوشی بدون شارژ کردن کار کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال