تا امروز بیش از 250 هزار دستگاه vivo X7 به فروش رسیده است

شرکت چینی vivo امروز اعلام کرد که گوشی X7 این شرکت در روز اول عرضه توانسته بیش از 250 هزاربار به فروش رود. این آمار هم از فروش اینترنتی و هم از فروشگاه‌های مختلف چینی به دست آمده است. این گوشی که در روز اول پیش‌فروش خود رکورد جالبی را ثبت کرد و حدود یک میلیون […]

شرکت چینی vivo امروز اعلام کرد که گوشی X7 این شرکت در روز اول عرضه توانسته بیش از 250 هزاربار به فروش رود. این آمار هم از فروش اینترنتی و هم از فروشگاه‌های مختلف چینی به دست آمده است.

این گوشی که در روز اول پیش‌فروش خود رکورد جالبی را ثبت کرد و حدود یک میلیون نفر برای آن ثبت‌نام کردند قیمتی معادل 375 دلاری دارد. گوشی Vivo X7 به چیپست اسنپ‌دراگون 652 مجهز شده و نمایشگری 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی را با خود یدک می‌کشد. 4 گیگابای حافظه‌ی رم، 64 گیگابایت فضای داخلی و دو سنسور 13 و 16 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی از دیگر مشخصه‌های این گوشی پرفروش به شمار می‌روند.

لازم به ذکر است که برادر بزرگ‌تر این گوشی، Vivo X7 Plus که قرار است تا پنج روز دیگر برای فروش عرضه‌ شود به نمایشگری 5.7 اینچی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال