سری جدید هاردهای جامد 512 گیگابایتی Spark شرکت پتریوت مموری، تنها 105 دلار قیمت دارد!

در نمایشگاه کامپیوتکس، شرکت پترویت مموری از هاردهای جامد جدیدی رونمایی نموده که می‌تواند هزینه‌ای بسیار پایین در اختیار کاربران قرار گرفته و محدودیت‌های مالی مربوط به هاردهای جامد را برطرف سازد. این هاردهای جامد قرار است در حجم‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی با حافظه‌های TLC NAND Flash تولید، و با داشتن رابط SATA III […]

در نمایشگاه کامپیوتکس، شرکت پترویت مموری از هاردهای جامد جدیدی رونمایی نموده که می‌تواند هزینه‌ای بسیار پایین در اختیار کاربران قرار گرفته و محدودیت‌های مالی مربوط به هاردهای جامد را برطرف سازد. این هاردهای جامد قرار است در حجم‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی با حافظه‌های TLC NAND Flash تولید، و با داشتن رابط SATA III و همینطور کنترلر Phison S11 سرعت بسیار خوبی را با توجه به پولی که کاربران پرداخت می‌نمایند، در اختیار آنها قرار دهند.

این هاردها با پشتیبانی از تمامی نسخه‌های ویندوز، لینوکس و مک، قادر خواهد بود تا به سرعت Read و Write بسیار بالای 555 و 500 مگابایت بر ثانیه دست پیدا نماید. همانطور که می‌دانید هاردهای جامد قیمت بسیار بالایی دارند و شاید هر کسی نتواند یکی از این محصولات را خریداری کند. همین موضوع باعث شده تا شرکت پتریوت بخواهد با عرضه کردن این هاردها، کاربرانی که نمی‌خواهند پول زیادی بابت هاردهای جامد گران‌قیمت پرداخت نمایند را سوی خود بکشانند.

این هاردها که از محصولات جدید این شرکت و سری Spark هستند، می‌تواند برای گیمرها نیز بسیار خوب باشد چرا که با پرداخت هزینه‌ای بسیار پایین، سیستمی با سرعتی بسیار بالاتر از قبل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اینطور که مدیر ارشد شرکت پترویت مموری اعلام کرده، نسخه‌ی 128 گیگابایتی از این هارد تنها 34.99 دلار قیمت خواهد داشت که فوق‌العاده پایین است. همچنین نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی از این هاردهای جامد، به ترتیب 56.99 و 104.99 دلار قیمت داشته و قرار است از سه ماهه‌ی سوم سال جاری وارد بازار شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال