سال آینده منتظر عرضه‌ی هارد جامد 60 ترابایتی سیگیت باشید

این روزها وقتی که صحبت از حجم بالای ظرفیت هاردهای مکانیکی و جامد صحبت می‌شود، جای تعجب چندان زیادی وجود ندارد. اما اگر به شما بگوییم که سال آینده قرار است هاردهای جامد 60 ترابایتی وارد بازار شوند، چه واکنشی نشان خواهید داد؟! روز گذشته شرکت سامسونگ در اجلاس حافظه‌ی فلش که در شهر سیلیکون وَلی […]

این روزها وقتی که صحبت از حجم بالای ظرفیت هاردهای مکانیکی و جامد صحبت می‌شود، جای تعجب چندان زیادی وجود ندارد. اما اگر به شما بگوییم که سال آینده قرار است هاردهای جامد 60 ترابایتی وارد بازار شوند، چه واکنشی نشان خواهید داد؟!

روز گذشته شرکت سامسونگ در اجلاس حافظه‌ی فلش که در شهر سیلیکون وَلی برگزار شده بود، شرکت بزرگ سیگیت رسما خبر عرضه شدن هارد جامد 60 ترابایتی خود تا سال آینده را اعلام کرد. اگر سیگِیت بتواند همانطور که برنامه‌ریزی کرده، هارد جامد 60 ترابایتی خود را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد، می‌توانیم شاهد عرضه شدن هاردی با 4 برابر ظرفیت فعلی هارد جامد Samsung’s PM1633a با ظرفیت 15 گیگابایت باشیم.

سیگیت اعلام کرده که این هاردها مخصوص سرورها و دیتاسنترها بوده و می‌تواند نیاز بسیاری از افراد را تامین کند چرا که این روزها تقاضا برای سرویس‌های ویدئوی آنلاین، بازی‌های کامپیوتری و … بسیار زیاد شده و دیگر هاردهای قدیمی و با ظرفیت پایین، نمی‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این هاردها با داشتن استاندارد SAS، در اندازه‌ی استاندارد 3.5 اینچی تولید خواهند شد و خبری از هاردهای ضخیم و با اندازه‌ی بسیار بزرگ نخواهد بود.

باید اشاره داشته باشیم که سیگیت هیچ اطلاعات فنی در مورد این هارد جامد را اعلام نکرده، اما اینطور که مشخص شده این هارد جامد با داشتن یک معماری پیچیده و فوق‌العاده انعطاف‌پذیر، می‌تواند امکان تولید هاردی با همین اندازه و معماری و البته با ظرفیت 100 ترابایت را نیز میسر سازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال