آپدیت نرم‌افزاری Pebble 4.0 جان دوباره‌ای به طراحی آن بخشیده است

شرکت Pebble آخرین به‎روزرسانی فریم‎ویر خود را برای جدیدترین ساعت‎هوشمندش اعلام کرده است. فریم‎ویر Pebble 4.0 به همراه نسخه‎ی 4.0 اپلیکیشن Pebble برای اندروید و iOS ارائه می‎شود. این ریلیز جدید نرم‎افزاری در ساعت‎های هوشمند Pebble Time, Pebble Time Steel, Pebble Time Round، Pebble 2 و Pebble Time 2 کار خواهد کرد. به دنبال آن […]

شرکت Pebble آخرین به‎روزرسانی فریم‎ویر خود را برای جدیدترین ساعت‎هوشمندش اعلام کرده است. فریم‎ویر Pebble 4.0 به همراه نسخه‎ی 4.0 اپلیکیشن Pebble برای اندروید و iOS ارائه می‎شود.

این ریلیز جدید نرم‎افزاری در ساعت‎های هوشمند Pebble Time, Pebble Time Steel, Pebble Time Round، Pebble 2 و Pebble Time 2 کار خواهد کرد. به دنبال آن اپلیکیشن Health ظاهر جدیدی پیدا می‎کند (هم بر روی ساعت و هم بر روی اپلیکیشن مرتبط با ساعت بر روی گوشی‎هوشمند شما)، یک تایم‎لاین جدید با امکان مشاهده‎ی سریع وقایع به چشم خواهد خورد و کاربران منوی لانچر جدیدی را خواهند دید که به منظور بالا بردن سرعت کار ساخته شده است و دارای قابلیت App Glances است که بدون حتی بازکردن یک اپلیکیشن پیش‎نمایشی از اطلاعات نشان می‎دهد.

شما حالا می‎توانید از هر 4 دکمه به منظور باز کردن سریع هر گونه اپلیکیشنی که می‎خواهید، با اعمال فشار و نگه‎داشتن آن، استفاده کنید. علاوه بر این، عناصر پویای سیستم جدید شده‎اند تا همه چیز سریع‎تر حس شود.

کاربرانی که از یکی از ساعت‎هوشمند Pebble به همراه یک دستگاه iOS استفاده می‎کنند می‎توانند در نهایت نسبت به ایمیل‎های ورودی (در حال حاضر تنها جیمیل) واکنش نشان دهند. امکان ایجاد پاسخ‎های از پیش‎ آماده شده شخصی نیز وجود دارد و از پاسخ‎های صوتی نیز پشتیبانی می‎شود. چنین قابلیت‎هایی چند وقتی می‎شود در اختیار کاربران اندرویدی قرار داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال