MWC 2015: شرکت Pebble مدل تمام فلزی از ساعت هوشمند Time را معرفی کرد

به تازگی و در طی کنگره‌ی جهانی موبایل 2015، شرکت Pebble از نسخه ی تمام فلزی ساعت هوشمند Time خود رونمایی کرد. البته باید بدانید که چیز خاصی در این ساعت هوشمند تغییر نکرده، از فلز ضد زنگ ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی فلزی از این ساعت هوشمند، حدود […]

به تازگی و در طی کنگره‌ی جهانی موبایل 2015، شرکت Pebble از نسخه ی تمام فلزی ساعت هوشمند Time خود رونمایی کرد. البته باید بدانید که چیز خاصی در این ساعت هوشمند تغییر نکرده، از فلز ضد زنگ ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی فلزی از این ساعت هوشمند، حدود 1 میلی‌متر قطورتر از نسخه‌ی اولیه بوده و باتری آن، به جای 7 روز، حدود 10 روز دوام می‌آورد. شاید پیش از این، با خود تصور داشته‌اید که نسخه‌ی اصلی از این ساعت هوشمند، چندان تجملاتی به نبوده ولی حالا شرایط متفاوت می‌باشد. در حال حاضر، کسانی که ساعت هوشمند Pebble Time Steel را خریداری می‌نمایند، یک بند چرمی نیز برای ساعت هوشمند خود دریافت می‌کنند که می‌تواند بازخورد بسیار خوبی داشته باشد.

اما این تمام موضوع در رابطه با ساعت هوشمند Pebble نیست! کاربران قادر خواهند بود تا بند این ساعت هوشمند را از آن جدا کرده و با مدل‌های هوشمند بازار، تعویض نمایند. اما مدیر اجرایی این شرکت، آقای Eric Migicovsky در رابطه با اینکه چه نوع بندی می‌تواند به این ساعت هوشمند متصل شود، اعلام کرد که کاربران می‌توانند به عنوان مثال از بندی استفاده نمایند که به یک GPS مجهز شده و یا می‌تواند ضربان قلب شما را کنترل کند و یا حتی، می‌توان از بندهایی استفاده کرد که به مدت سه یا چهار هفته به میزان باتری ساعت هوشمند شما می‌افزایند. وی اضافه کرد که شرکت Pebble در حال رایزنی با شرکت‌های تولید کننده‌ی این بندهای هوشمند بوده و خود نیز در حال کار بر روی این بندهای هوشمند می‌باشد. به همین دلیل است که این شرکت، قصد دارد تا استارت تولید ساعت Pebble Time Steel را از وب‌سایت Kickstarter بزند و اینکه، افراد بسیار بیشتری را نه تنها برای خرید، بلکه برای ارائه‌ی ایده‌های ناب، به سوی خود بکشاند.

Pebble introduces a premium Steel version of its color smartwatch

کاربرانی که پیشتر ساعت هوشمند Pebble Time را خریداری کرده بوده و حالا تمایل دارند نسخه‌ی فلزی از این ساعت را داشته باشند، می‌توانند برنامه‌های این شرکت در Kickstarter را دنبال کرده و مبلغی پول را به عنوان سرمایه، پیشنهاد دهند. در حال حاضر، مبلغ 250 دلار، بهترین میزان می‌باشد، در حال که قیمت این ساعت هوشمند در خرده فروشی‌ها، 299 دلار اعلام شده است.

ساعت هوشمند Pebble Time Steel در ماه ژولای عرضه خواهد شد اما فکر می‌کنید که این شرکت تا چه اندازه موفق خواهد بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال