شرکت Pebble از دو ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد؛ Pebble 2 و Pebble 2 SE

شرکت Pebble از جدیدترین ساعت‌های‌هوشمند خود موسوم به Pebble 2 و Pebble 2 SE رونمایی کرد. ساعت‌هوشمند Pebble 2 که مدل گران‌قیمت‌تر ساعت‌های جدید این شرکت به حساب می‌آید دارای اسکنر ضربان قلب بوده و میزان حرکات و برنامه‌ی زمانی خواب شما را در نظر می‌گیرد. تمامی امکانات سلامتی ارائه‌ شده توسط برنامه‌های Health شرکت […]

شرکت Pebble از جدیدترین ساعت‌های‌هوشمند خود موسوم به Pebble 2 و Pebble 2 SE رونمایی کرد. ساعت‌هوشمند Pebble 2 که مدل گران‌قیمت‌تر ساعت‌های جدید این شرکت به حساب می‌آید دارای اسکنر ضربان قلب بوده و میزان حرکات و برنامه‌ی زمانی خواب شما را در نظر می‌گیرد. تمامی امکانات سلامتی ارائه‌ شده توسط برنامه‌های Health شرکت اپل و Fit گوگل برای دو پلتفرم iOS و اندروید پشتیبانی می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های ساعت‌هوشمند شرکت Pebble می‌توان به وجود میکروفون درون این ساعت اشاره کرد تا کاربران بتوانند به راحتی به پیغام‌های خود بر روی هر دو پلتفرم جواب دهند. امکان کنترل اعلان‌ها، پخش موسیقی و ارتباط با برنامه‌های مختلف از قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند به شمار می‌رود. ساعت‌هوشمند Pebble تا عمق 30 متری در زیر آب می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و برای عمر بیشتری باتری از تکنولوژی ePaper در نمایشگر خود بهره می‌برد. بند 22 میلی‌متری این ساعت به راحتی قابل تعویض خواهد بود.

نسخه‌ی SE این ساعت که نسخه‌ی دوم معرفی شده‌ی ساعت‌هوشمند این شرکت است هم تقریبا تمامی ویژگی‌های نسخه‌ای اصلی را به جز اسکنر ضربان قلب دارا بوده و در نتیجه دارای قیمت پایین‌تری نیز با خود یدک می‌کشد.

ساعت‌هوشمند Pebble 2 با قیمت 129 دلار در پنج رنگ مختلف هم‌اکنون برای پیش فروش در وب‌سایت رسمی این شرکت قرار گرفته است. نسخه‌ی SE این ساعت هم با قیمت 99 دلاری تنها در رنگ مشکی از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال