شایعه: شرکت اچ‌تی‌سی در کنار HTC Bolt از Desire A17 نیز رونمایی می‌کند

روز گذشته نوشته‌ای توسط LlabTooFeR، یکی از توسعه‌دهندگان رام و لو دهندگان اخبار شرکت اچ‌تی‌سی، منتشر شده که از معرفی یک گوشی جدید توسط اچ‌تی‌سی در آینده نزدیک خبر داده است. در مورد مشخصات این گوشی جدید تنها می‌دانیم که با نام Desire A17 شناخته خواهد شد و اندروید 6.0.1 و رابط کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی […]

روز گذشته نوشته‌ای توسط LlabTooFeR، یکی از توسعه‌دهندگان رام و لو دهندگان اخبار شرکت اچ‌تی‌سی، منتشر شده که از معرفی یک گوشی جدید توسط اچ‌تی‌سی در آینده نزدیک خبر داده است. در مورد مشخصات این گوشی جدید تنها می‌دانیم که با نام Desire A17 شناخته خواهد شد و اندروید 6.0.1 و رابط کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی Sense 8 به‌صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود. همچنین اخبار ضد و نقیضی نیز از معرفی همزمان این گوشی با HTC Bolt شنیده می‌شود که هنوز مشخص نیست تا چه اندازه صحت داشته باشد.

 

htc-desire-a17-could-be-released-alongside-the-htc-bolt

 

در اخبار گذشته تاریخ معرفی گوشی HTC Bolt 21 آبان‌ماه اعلام شده بود این در حالی است که حال ممکن است شاهد رونمایی همزمان دو گوشی از این شرکت باشیم. لذا از آنجا که گوشی Desire 530 اچ‌تی‌سی با عنوان HTC A16 شناخته می‌شد، این احتمال وجود دارد که Desire A17 به نوعی نسل بعدی آن به حساب بیاید.

برای یادآوری بد نیست عنوان کنیم که گوشی Desire 530 اچ‌تی‌سی دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن تصویر 720 در 1280 پیکسل بود. چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 210 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 304 نیز این گوشی را همراهی می‌کردند. علاوه بر این از 1.5 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا توسط درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، برخوردار بود. دوربین اصلی در پشت دوربین از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی بود. باتری دستگاه 2200 میای‌آمپرساعت قدرت داشت و در 21 اسفندماه سال گذشته با قیمت پایه 159.99 دلار وارد بازار فروش شد.

بدیهی است که با این تفاسیر Desire A17 اچ‌تی‌سی تفاوت زیادی از نظر مشخصات با HTC Bolt دارد اما شاید شرکت اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته تا در کنار پرچمدار خود یک گوشی پایین رده نیز معرفی نماید. برای اطلاع از صحت این مسئله باید یک هفته دیگر صبر کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال