گوشی های پیکسل ۷ و ۷ پرو همراه با VPN داخلی عرضه می‌شون

گوگل طی مراسمی از دو گوشی پیکسل ۷ و ۷ پرو رونمایی کرد. طبق گفته گوگل این دو گوشی مجهز به به سرویس VPN داخلی هستند که مربوط به سرویس گوگل وان و بصوزت رایگان عرضه میشود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در زمان ارائه گوشی های جدید خود از قابلیت […]

گوگل طی مراسمی از دو گوشی پیکسل ۷ و ۷ پرو رونمایی کرد. طبق گفته گوگل این دو گوشی مجهز به به سرویس VPN داخلی هستند که مربوط به سرویس گوگل وان و بصوزت رایگان عرضه میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در زمان ارائه گوشی های جدید خود از قابلیت های نرم افزاری اختصاصی در این گوشی ها نیز رونمایی می کند که می تواند آنها را برای کاربران و مخاطبان جذاب کند. استفاده از تراشه تنسور در این گوشی ها باعث شد که هوش مصنوعی نیز کاربرد ویژه ای پیدا کند.

گوگل با معرفی این دو گوشی اعلام کرد تراشه استفاده شده در آن به پردازش های مبتنی بر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی متکی است. تراشه بکار رفته در سری جدید گوشی های پیکسل پرقدرت تر از نسل قبلی است و به لطف وجود تراشه تنسور G2 در آنها امکان استفاده از قابلیت Magic Eraser یا همان قابلیت پاک کردن اشیاء در تصاویر فراهم شده است.

از دیگر ویژگی های مهم گوشی های پیکسل ۷ و ۷ پرو استفاده از سرویس VPN گوگل وان در آنهاست. کلیه خریداران گوشی های جدید بصورت رایگان می توانند از این سرویس استفاده کنند. هزینه اشتراک این سرویس در پلن دو ترابایتی مبلغ ده دلار بصورت ماهانه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال