Pokemon Go با فروش بیش از 200 میلیون دلار در ماه اول، رکورد فروش Candy Crush و Clash Royale را شکست

احتمالا شما هم باید اخبار مربوط به عرضه شدن بازی Pokemon Go را شنیده باشید، عنوانی که در ماه اول عرضه شدن، بیش از 200 میلیون دلار فروش داشته و اعلام شده که توانسته رکورد فروش بازی‌هایی همچون Candy Crush Soda Saga و Clash Royale را نیز بشکند. شکی نیست که بازی Pokemon Go، یکی از محبوب‌ترین […]

احتمالا شما هم باید اخبار مربوط به عرضه شدن بازی Pokemon Go را شنیده باشید، عنوانی که در ماه اول عرضه شدن، بیش از 200 میلیون دلار فروش داشته و اعلام شده که توانسته رکورد فروش بازی‌هایی همچون Candy Crush Soda Saga و Clash Royale را نیز بشکند.

شکی نیست که بازی Pokemon Go، یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌هاییست که تا کنون برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است و اگر برای مدتی از انجام بازی دور باشید، به هر نحوی و حتی با متصل شدن بازی به تلویزیون هوشمند شما، به انجام بازی دعوت خواهید شد.

عرضه شدن این بازی سود بسیار زیادی برای سازنده‌ی آن یعنی Niantic و شریک آن، Pokemon Company را به همراه داشته و چند روز پیش بود که اعلام شد این بازی 160 میلیون دلار فروش داشته است. اما حالا که یک ماه از عرضه این بازی می‌گذرد و تنها در همین چند روز، طبق گفته‌های شرکت Sensor Tower، فروش این بازی به بیش از 200 میلیون دلار رسیده و این یعنی موفقیتی بسیار بزرگ برای سازندگان. بهتر است نگاهی به چارت فروش این بازی در مقایسه با بازی‌های Candy Crush Soda Saga و Clash Royale نیز داشته باشید.

pokemon_go_revenue_200_million_chart_1

طبق چارت منتشر شده، فروش Pokemon Go در 10 روز اول بیشتر از دیگر رقبا بوده و اینطور نبوده که این بازی به ناگهان فروش زیادی داشته باشد، بلکه از همان ابتدا با رکوردی قابل توجه، وارد میدان شده است. به نسبت تعداد دانلودهایی که انجام شده، Pokemon Go به صورت میانگین، روزانه 26 دقیقه توسط کاربران انجام می‌شود که نسبت به دیگر بازی‌ها، رقم بسیار بالاییست.

اما فروش این بازی در ماه‌های آینده چگونه خواهد بود؟ آیا سازندگان برنامه‌ای برای افزایش دادن فروش این بازی دارند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال