باری پوکمون‌گو باعث از دست رفتن جان یک شهروند ژاپنی شد!

این روزها اخبار مربوط به بازی پوکمون‌گو بسیار بالا بوده و بعضا اطلاعاتی در مورد بازی منتشر می‌شود که شاید تعجب‌آور نیز باشد. پیشتر اخباری در مورد آسیب دیدن برخی از کاربران به هنگام اجرای بازی منتشر شده بود که نشان می‌داد کاربران برای پیدا کردن هیولای کوچک و انجام مراحل بازی، هیچ توجهی نسبت […]

این روزها اخبار مربوط به بازی پوکمون‌گو بسیار بالا بوده و بعضا اطلاعاتی در مورد بازی منتشر می‌شود که شاید تعجب‌آور نیز باشد. پیشتر اخباری در مورد آسیب دیدن برخی از کاربران به هنگام اجرای بازی منتشر شده بود که نشان می‌داد کاربران برای پیدا کردن هیولای کوچک و انجام مراحل بازی، هیچ توجهی نسبت به محیط اطراف ندارند. حالا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد که خانم ژاپنی در اثر تصادف با راننده‌ای که مشغول انجام این بازی، جان خود را از دست داده است.

اینطور که اعلام شده، دو شهروند در حال عبور از خیابان بوده‌اند که یکی از این افراد، خانمی 72 ساله بوده که پس از تصادف کردن با خودرو، جان خود را از دست داده است. راننده این اتومبیل که فردی 39 ساله می‌باشد نیز اعلام کرده که هیچ توجهی نسبت به خیابان نداشته و انجام بازی پوکمون‌گو باعث این بی‌دقتی شده است.

این در حالیست که ماه گذشته یک آپدیت جدید برای این بازی و رانندگانی که برای رسیدن به موقعیت نشان داده شده، از خودرو استفاده می‌کردند، منتشر و اعلام شده بود که از استفاده از خودرو خودداری کنند. هر چند شاید این موضوع هیچ ارتباطی به بازی پوکمون‌گو نداشته باشد و کاربران زیادی باشند که دیگر بازی‌های همچون کلش آف کلنز را نیز به هنگام رانندگی انجام دهند، اما حداقل می‌توان گفت که هیچ بازی و عنوانی برای رسیدن به موقعیت مشخص‌شده، نیاز به خودرو و یا طی کردن مسافت‌های طولانی را ندارد!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال