بازی پوکمون‌گو تا انتهای سال جاری میلادی برای اپل‌واچ می‌آید

به نظر می‎رسد هیجان بازی پوکمون‌گو اندکی فروکش کرده است، اما در طول رویداد 17 شهریورماه اپل شنیده شد که امکان این وجود دارد که دوباره آتش جمع‎آوری پوکمون‎ها در این بازی واقعیت افزوده شعله‎ور شود. در این مراسم یک اپلیکیشن بازی پوکمون‌گو برای اپل‎واچ معرفی شد که این قابلیت را در اختیار شما می‎گذارد […]

به نظر می‎رسد هیجان بازی پوکمون‌گو اندکی فروکش کرده است، اما در طول رویداد 17 شهریورماه اپل شنیده شد که امکان این وجود دارد که دوباره آتش جمع‎آوری پوکمون‎ها در این بازی واقعیت افزوده شعله‎ور شود.

در این مراسم یک اپلیکیشن بازی پوکمون‌گو برای اپل‎واچ معرفی شد که این قابلیت را در اختیار شما می‎گذارد تا از آیفون خود برای گرفتن پوکمون‎ها کمتر استفاده کنید و حالا گجت پوشیدنی اپل در این قضیه به شما کمک کند.

این اپلیکیشن به شما اجازه خواهد داد که از حیاتی‎ترین قابلیت‎های بازی پوکمون‌گو استفاده کنید، نظیر بررسی پوکمون‎‎هایی که در نزدیکی شما قرار دارند و استفاده از Pokestop و هم‎چنین مشاهده‎ی جوجه‎‎ای که از تخم‎مرغ Poke Egg بیرون آمده است. به نظر نمی‎رسد که شما مستقیما با استفاده از اپل‎واچ خود قادر به گرفتن یک پوکمون باشید، چون برای این کار نیاز به آیفون شما هست، ولی حداقل به موقع به شما وجود پوکمونی که در نزدیکی قرار دارد، هشدار داده می‎شود.

جالب است بدانید، راه رفتن در اپلیکیشن پوکمون‎گو در این ساعت جزو آمار مربوط به میزان پیاده‎روی روزانه‎ی شما خواهد بود، علاوه بر این یک تغییر کوچک بر روی واچ‎فیس به شما این امکان را خواهد داد که بدانید برای گرفتن یک تخم‎مرغی که در 10 کیلومتری شما قرار داشته است چه میزان مسافت دیگری را باید طی کنید.

این اپلیکیشن اواخر امسال برای اپل‎واچ عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال