راه حل رهایی از خاموشی های اجباری

قطعی برق این روزها مردم ایران را به شدت دچار مشکل کرده ؛ گرمای شدید و نبود روشنایی در شب ، آن هم در این وضعِ کرونا که بیماران بسیاری را افسرده و نا امید تر می کند ، سختی را چند برابر کرده است . خیلی از افراد هم در شغل خود دچار مشکل […]

قطعی برق این روزها مردم ایران را به شدت دچار مشکل کرده ؛ گرمای شدید و نبود روشنایی در شب ، آن هم در این وضعِ کرونا که بیماران بسیاری را افسرده و نا امید تر می کند ، سختی را چند برابر کرده است . خیلی از افراد هم در شغل خود دچار مشکل شده اند و به دلیل نوسانات ناگهانی برق وسایل الکتریکی آن ها سوخته یا دچار خرابی شده اما در هر حال باید در این گرما و بی برقی به فکر راه چاره ای باشند . یکی از این راه ها نصب دستگاه برق اضطراری یو پی اس است . برای مشاغلی که داشتن برق برای آن ها امری ضروری می باشد ، یو پی اس پیشنهاد مناسبی است . اما اینکه یو پی اس چگونه کار میکند و برای خرید آن باید چه اطلاعاتی داشته باشید در این مقاله گفته می شود.

کاربرد برق اضطراری برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات

هیچ فردی از رفتن برق خانه یا محل کار خود راضی نیست و حتی شاید در این راستا مشکلاتی نیز برای افراد پیش آمده باشد . اینکه به طور ناگهانی در طول روز برق مناطق مختلف می رود و ساعاتی هم طول می کشد هم ضرر مالی به همراه دارد هم جانی ؛ از جمله بیمارانی که بر اثر این موضوع جان باخته اند یا مشاغلی که در اثر قطعی برق افت شدیدی داشته اند و در اثر نوسانات برقی سیستم های خود را از دست داده اند و دچار ضرر مالی شده اند . راهکاری که در حال حاضر می توان ارائه کرد ، خرید دستگاه برق اضطراری است . یکی از کاربرد هایی که یو پی اس دارد ، کمک به حفظ امنیت است و در بسیاری از مکان هایی که با رفتن برق امنیت آن ها از بین می رود ، یو پی اس کمک بسیاری می کند.

اکثر مغازه داران برای محافظت از کالاهای موجود در مغازه ، دزدگیر اماکن یا دوربین مداربسته نصب می کنند اما با رفتن برق ، احتمال سرقت نیز افزایش می یابد پس به همین خاطر بهتر است دستگاه برق اضطراری همیشه در دسترسشان باشد تا احتمال این خطر کاهش یابد . یو پی اس یا برق اضطراری ، درواقع دستگاه آماده به کاری است که در هنگام قطع برق شهری شروع به کار می کند و با نگه داشتن انرژی در باطری خود  روشن می شود و برق مورد نیاز را تامین میکند . یو پی اس ها  عموما از تجهیزات رایانه ای ، سیستم های امنیتی و ابزار های برقی پزشکی محاظت می کند.

حفظ امنیت با دستگاه UPS

بیشترین استفاده ای که دستگاه یو پی اس دارد در حوزه حفاظت و امنیت است . بسیاری از مشاغل برای محافظت از سرمایه خود دوربین مداربسته یا دزدگیر اماکن نصب می کنند . اکثر مردم حتی اگر دوربین مداربسته برای خود نصب نکنند قطعا دزدگیر را برای فروشگاه ، شرکت یا مغازه خود نصب می کنند . دزدگیر های اماکن انواع مختلفی دارند و هر یک با کاربرد خاص خود به نوعی از امکانات شما محافظت می کند . نکته ای که در استفاده از سیستم های امنیتی بسیار حائز اهمیت است این است که برای هر یک از این سیستم ها انرژی برق لازم است و در صورت اتفاقی مانند قطعی برق باید بتوانید از خاموش شدن سیستم ها جلوگیری کنید زیرا افراد بسیاری در کمین هستند تا از فرصت قطعی برق استفاده کنند یا حتی برخی از دزد ها خود با قطع کردن برق یک ساختمان شرایط را برای ود محیا میکنند. پس در کنار همه این سیستم ها که حفاظت مکان مورد نظر شما را بر عهده دارند بهتر است از برق اضطراری استفاده کنید تا انرژی کافی برای روشن ماندن آن ها ذخیره شود.

آشنایی بیشتر با دستگاه برق اضطراری

دستگاه برق اضطراری شامل سه نوع است ؛ دستگاه یو پی اس آنلاین ، آفلاین و لاین اینتراکتیو . به لحاظ محبوبیت ، می توان گفت دستگاه برق اضطراری آنلاین درجه بالاتری به نسبت دستگاه های دیگر دارد اما هر یک کاربرد خاصی دارند . مثلا از یو پی اس آنلاین در صنعت پزشکی ، مخابرات ، بانک و آزماشگاه استفاده بیشتری می شود . اما از یو پی اس آفلاین برای کارهای کوچکتری مانند روشن نگه داشتن کامپیوتر یا شارژ کردن گوشی استفاده می شود زیرا توان کمتری نسبت یو پی اس آنلاین دارد . دستگاه برق اضطراری با فناوری لاین اینتراکتیو در راستای تجهیزات IT، شبکه ها، سایت ها و سرورها مورد استفاده است و مانند یو پی اس آفلاین توان کمی دارد و به صورت خانگی انرژی برق را تامین می کنند .

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه برق اضطراری و یا سیستم های امنیتی و نظارت تصویری می توانید به سایت دوربین مارکت به آدرس https://doorbinmarket.com  مراجعه کنید و از کارشناسان آن اطلاعات لازم را دریافت فرمایید.