بهترین کتابهای کودکان ویژه خواندن در خانه

کتاب خواندن برای بچه‌ها در ارتباط هرچه بهتر والدین و بچه‌ها بسیار مؤثر است. همچنین این کار به تقویت تخیل و خلاقیت کودکان بسیار کمک می‌کند. شما می‌توانید به‌سادگی و با مراجعه به بخش کتاب کودک گاج مارکت از فروشگاه آنلاین گاج مارکت بهترین کتاب‌های روز کودکان را انتخاب کرده و برای کودکانتان بخوانید. با […]

کتاب خواندن برای بچه‌ها در ارتباط هرچه بهتر والدین و بچه‌ها بسیار مؤثر است. همچنین این کار به تقویت تخیل و خلاقیت کودکان بسیار کمک می‌کند. شما می‌توانید به‌سادگی و با مراجعه به بخش کتاب کودک گاج مارکت از فروشگاه آنلاین گاج مارکت بهترین کتاب‌های روز کودکان را انتخاب کرده و برای کودکانتان بخوانید.

بهترین کتابهای کودکان ویژه خواندن در خانه | تکنابا این کار نه‌تنها به رشد شخصیتی او کمک می‌کنید بلکه عادت کتاب‌خوانی را در کودکان نهادینه خواهید کرد و تا بزرگ‌سالی این عادت خوب با آنها خواهد ماند. در بخش کتاب کودک گاج مارکت شما می‌توانید انواع کتاب‌های مناسب سن کودک خود را پیدا کرده و به‌سادگی خریداری کنید. تنوع بالای کتاب‌ها در بخش کتاب کودک گاج مارکت به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی کتاب موردعلاقه فرزندتان را بیابید.

فواید کتاب خواندن برای کودکان

خواندن به ما اجازه می‌دهد تا از دنیای خودمان به دنیای دیگر منتقل شویم. بین صفحات یک کتاب، می‌توانیم در زندگی شخصیت‌های داستانی غوطه‌ور شویم و با فرهنگی کاملاً متفاوت از فرهنگ خود آشنا شویم. ما همچنین می‌توانیم کلمات و عبارات جدیدی را بیاموزیم، طیف وسیعی از احساسات را تجربه کنیم و مهارت‌ها و دانش را کسب کنیم.

 

کتاب خانم قدقدا و مجموعه کتاب عروسکی

کتاب خانم قدقدا داستان زندگی یک مرغ است که به شیوه داستان و شعر کودکانه روایت می‌شود. این کتاب زیبا نوشته آقای اسدالله شعبانی است. خواندن این کتاب توسط والدین برای بچه‌ها بسیار جذاب خواهد بود و حتماً بچه‌ها از شنیدن قصه‌های این کتاب به‌صورت شعر لذت خواهند برد.

کتاب آقا کفشدوزک با گل کوچک

کتاب آقا کفشدوزک با گل کوچک یکی دیگر از مجموعه کتاب کودک گاج مارکت است که داستان آن در قالب شعرهای کودکانه نوشته شده است. این کتاب توسط آقای اسدالله شعبانی نوشته شده و داستان در مورد زندگی یک کفشدوزک است که به‌صورت شعرهای زیبا گفته شده. این کتاب مانند دیگر کتاب‌های عروسکی به همراه یک عروسک است که شخصیت اصلی این داستان را شکل می‌دهد.

کتاب گاندوی دم‌دراز من

یکی دیگر از پر فروش‌های کتاب کودک گاج مارکت، کتاب گاندوی دم‌دراز من است. این کتاب نوشته اسدالله شعبانی بوده و داستان آن در قالب شعر و ترانه کودکانه نوشته شده است. عروسک تمساح و نقاشی‌های بسیار زیبا به همراه تایپوگرافی از ویژگی‌های این کتاب کودکانه هستند.

از دیگر مجموعه کتاب‌های عروسکی انتشارات گاج می‌توان کتاب‌های:

کوسه و بوسه، کتاب اتل‌متل خرس و عسل، کتاب بزغاله سربه‌هوا، کتاب خرسو قل قلی، کتاب داینا و شاینا، کتاب اردک و غاز، کتاب آهو و شاهو، کتاب جوجه کلاغ و روباه، کتاب دعوای جغد و کلاغ، کتاب قورقورک و قارقارک، کتاب یه بچه گرگ مهربون و…. 

کلام آخر

انتشارات گاج مارکت مجموعه‌ای بزرگ از انواع کتاب‌های کمک‌درسی، کتاب‌های نوجوان، کتاب‌های عمومی و زبان‌های خارجه است. همچنین انتشارات گاج مارکت با ارائه انواع محتواهای آموزشی و بازی و… توانسته بخش مهمی از نیاز سرگرمی/آموزشی جامعه را مرتفع کند.

در این مجموعه می‌توانید انواع کتاب‌های مختلف را به‌راحتی و به‌صورت آنلاین پیدا کنید. خرید کتاب کمک‌درسی، خرید کتاب عمومی و خرید کتاب کمیک و دیگر کتاب‌های مورد نیازتان در این مجموعه به‌سادگی و با چند اشاره انگشت صورت می‌گیرد. بخش کتاب کودک گاج مارکت یکی از پرمخاطب‌ترین بخش‌های این مجموعه است و با کامل‌ترین و به‌روزترین عناوین کتاب کودک به خدمات‌رسانی به هم‌وطنان مشغول است.