آگهی بازرگانی

انتخاب بروکر مناسب برای فارکس به پیشنهاد سایت آموزش بورس

یکی از مسائل مهمی که پیش از ورود به فارکس و شروع معامله گری در آن باید در نظر بگیرید، انتخاب بروکر مناسب است. بروکر یا کارگزاری در واقع مثل یک بنگاه معاملاتی است که رابط میان شما و بازار بزرگ فارکس است. بنابراین برای سپردن سرمایه خود به یک بروکر، باید درباره آن تحقیق […]

یکی از مسائل مهمی که پیش از ورود به فارکس و شروع معامله گری در آن باید در نظر بگیرید، انتخاب بروکر مناسب است. بروکر یا کارگزاری در واقع مثل یک بنگاه معاملاتی است که رابط میان شما و بازار بزرگ فارکس است.

بنابراین برای سپردن سرمایه خود به یک بروکر، باید درباره آن تحقیق کنید . با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که تعداد زیادی بروکر وجود دارد اما چطور بهترین بروکر را انتخاب کنیم؟ همان طور که می دانید انتخاب یک بروکر نامناسب می تواند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کند. بنابراین ما در این مقاله به موضوع انتخاب بروکر مناسب برای فارکس به پیشنهاد سایت آموزش بورس می پردازیم و معیارهایی که این سایت برای انتخاب بهترین بروکر در اختیار افراد می گذارد را بررسی می کنیم تا بتوانید با خیالی راحت در بازار فارکس معامله کردن را شروع کنید.

اهمیت انتخاب بروکر مناسب برای فارکس

قبل از این که آموزش فارکس را شروع کنید، بایستی از پیدا کردن یک بروکر مناسب اطمینان حاصل کنید. اما دلیل اهمیت انتخاب بروکر در چیست؟ اگر قرار باشد سرمایه خود را به کسی بسپارید تا برای شما کار کند، آیا بدون اطمینان کردن به فرد مورد نظر حاضر هستید سرمایه خود را در اختیار او قرار دهید؟ قطعا نه.

برای این کار شما سعی خواهید کرد مطمئن ترین فردی را که می شناسید انتخاب کنید چرا که اولین نکته در سرمایه گذاری، حفظ سرمایه است و پس از آن است که می توانید با خیالی راحت به دنبال کسب سود باشید. برای معامله گری در فارکس هم وضع به همین صورت است. تنها پس از کسب اطمینان است که می توانید سرمایه خود را به یک بروکر بسپارید و به کسب سود مشغول شوید. به همین خاطر است که ما باید بروکر مورد اعتمادی پیدا کنیم.

سایت تخصصی «آموزش بورس»که مرجع آموزش بورس است، سعی کرده تا بهترین معیارهایی که برای یک بروکر مناسب باید به آن ها توجه کنید را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. ویژگی های یک بروکر مناسب فارکس به انتخاب سایت آموزش بورس به ما در تصمیم گیری نهایی برای انتخاب بروکر کمک زیادی خواهد کرد.

ویژگی های یک بروکر مناسب

پیش از شروع سرمایه گذاری در فارکس باید ویژگی های یک بروکر مناسب را بدانید تا بتوانید با توجه به آن ها بهترین انتخاب را انجام دهید و سرمایه خود را از خطراتی که ممکن است با ثبت نام در یک بروکر نامناسب ایجاد شود، حفظ کنید.

بروکر به عنوان بنگاه معاملاتی سرمایه شما را نگه می دارد و  به شما اجازه انجام معاملات در فارکس را می دهد. اما چطور می شود به بروکر اعتماد کرد؟ اولین ویژگی ای که باید در انتخاب بروکر به آن دقت داشته باشید، این است که یک سازمان ناظر معتبر فعالیت های مالی بروکر مورد نظر شما را تایید کند.

این سازمان های ناظر که در اصطلاح به آن ها رگولاتور می گویند فعالیت های بروکرها را نظارت می کنند تا در صورت هر گونه مشکل با آن برخورد کنند. بنابراین اگر یکی از این سازمان های معتبر فعالیت بروکر مورد نظر شما را تایید کرده باشد، می توانید با آرامش در آن بروکر ثبت نام کرده و معامله گری را شروع کنید.

اما این تنها ویژگی یک بروکر مناسب نیست. اگر بروکری که انتخاب کرده اید پس از مدتی بنا بر هر دلیلی دچار ورشکستی شود چه کاری از دست شما ساخته است؟ یکی از نکاتی که به هنگام انتخاب بروکر فارکس باید به آن دقت داشته باشید، داشتن بیمه مسئولیت است. اگر بروکر شما به هر دلیلی ورشکست شود، موظف است سرمایه شما را به شما بازگرداند. بنابراین به هنگام انتخاب بروکر باید قوانین مربوط به این قسمت را مطالعه کنید و در صورت داشتن شرایط لازم در آن ثبت نام کنید.

به نقل از سایت آموزش بورس، یکی دیگر از ویژگی هایی که به هنگام انتخاب بروکر باید به آن دقت داشته باشید، سرعت انجام معاملات است. برای کسانی که به شکل بلند مدت معامله می کنند شاید این ویژگی چندان اهمیتی نداشته باشد ولی زمانی که افراد قصد انجام معاملات کوتاه مدت دارند، این ویژگی بسیار حیاتی به نظر می رسد. بنابراین باید از سرعت انجام معاملات در بروکر اطمینان حاصل کنید. برای این کار می توانید از یک حساب دمو استفاده کرده و سرعت انجام دستورهای معاملاتی را تست کنید.

متاتریدر و استفاده از ربات معامله گر

یکی از امکاناتی که بروکرها در اختیار شما قرار می دهند، استفاده از پلتفرم های معاملاتی است. نرم افزارهای مختلفی توسط بروکرها ارائه می شوند که از میان آن ها متاتریدر ۴ به علت محبوبیت بیشتر، توسط بسیاری از بروکرها برای انجام معاملات در فارکس ارائه می شود.

یکی از مشکلاتی که معامله گران بسیاری با آن رو به رو هستند، ناتوانی در پیدا کردن فرصت های معاملاتی مناسب است. همان طور که می دانید جفت ارزهای بسیاری برای معامله کردن در فارکس وجود دارد و هر کدام از آن ها نیز دارای تایم فریم های مختلفی هستند. به همین خاطر جستجو در میان این همه تایم فریم و جفت ارز برای پیدا کردن فرصت های معاملاتی سودده کمی مشکل و زمان بر است.

یکی از امکاناتی که با استفاده از این پلتفرم های معاملاتی می توانیم به راحتی به آن دسترسی داشته باشیم استفاده از ربات معامله گر فارکس است. با استفاده از این ربات می توان بر اساس استراتژی های مختلف تحلیل تکنیکال، موقعیت های مناسب معاملاتی را به راحتی پیدا کرد.

این ربات به راحتی می تواند قدرت هر ارز را محاسبه کند و با استفاده از استراتژی های قدرتمند تحلیل تکنیکال، فرصت های معاملاتی مناسب را شناسایی کند. برای استفاده از این ربات باید به انواع تحلیل ها در فارکس تسلط داشته باشید چون ربات معامله گر فارکس فرصت های معاملاتی را به شما نشان می دهد اما شما به عنوان معامله گر تصمیم گیرنده نهایی هستید و باید فاکتورهای دیگری مثل تاثیر اخبار و مدیریت ریسک را نیز در نظر بگیرید. در پایان می توان گفت که انتخاب بروکر مناسب بر اساس ویژگی هایی که ذکر شد به شما اطمینان خاطر می دهد تا با خیال راحت در بازار پُر از فرصت های معاملاتی فارکس، به کسب سود بپردازید.

.

.

• سلب مسئولیت: این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از این مطلب بعهده کاربر میباشد.