معرفی بروکر آی سی ام کپیتال + آموزش ثبت نام و افتتاح حساب

بروکر ICM Capital- نحوه ثبت نام و احراز هویت ایرانی ها بروکر آی سی ام که از سال 2009 فعالیت خود را در کشور انگلستان آغاز کرد، در دسته شرکت های کارگزاری محبوب فارکس قرار دارد که توانسته است تا به امروز دفاتر زیادی را در سراسر اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و سایر مناطق دیگر تاسیس کند. بروکر آی سی ام […]

بروکر ICM Capital- نحوه ثبت نام و احراز هویت ایرانی ها

بروکر آی سی ام که از سال 2009 فعالیت خود را در کشور انگلستان آغاز کرد، در دسته شرکت های کارگزاری محبوب فارکس قرار دارد که توانسته است تا به امروز دفاتر زیادی را در سراسر اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و سایر مناطق دیگر تاسیس کند.

بروکر آی سی ام کاپیتال ICM Capital یکی از زیر مجموعه های این سایت است که خدمات مشابهی را به کاربران مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد.

سوالاتی که معمولاً در ذهن کاربران ایرانی با شنیدن وجود یک سایت زیر مجموعه نقش می بندد این است که آیا این بروکر نیز مانند سایت اصلی برای ایرانیان تحریم است؟!، آیا این بروکر نیز از زبان فارسی نیز پشتیانی می کند؟ و آیا خدمات ارائه شده توسط آن مشابه سایت اصلی میباشد؟

در ادامه این مطلب قصد داریم تا علاوه بر بررسی بروکر ICM Capital و آموزش ثبت نام در آن به این سوالات نیز پاسخ دهیم؛ با ما همراه باشید.

انواع حساب های معاملاتی بروکر آی سی ام کپیتال کدام هستند؟

حساب های معاملاتی موجود در بروکر ICM کاپیتال شامل موارد زیر است:

  1. ICM DIRECT (ECN)

ویژگی ها

  • لوریج: 1:200

  • اسپرد: با توجه به قراردادهای مختلف متفاوت است؛

  • کمیسیون: صفر

  • حداقل حجم معاملات: 0.01 لات

  1. ICM ZERO

ویژگی ها

  • لوریج: 1:200

  • اسپرد: با توجه به قراردادهای مختلف متفاوت است؛

  • کمیسیون: فقط برای FX و Metal از 7 دلار به ازای هر لات دریافت می شود؛

  • حداقل حجم معاملات: 0.01 لات

  1. ICM CENT

ویژگی ها

  • لوریج: 1:200

  • اسپرد: با توجه به قراردادهای مختلف متفاوت است.

  • کمیسیون: صفر

  • حداقل حجم معاملات: 0.01 میکرو لات

همچنین میتوانید برای آشنایی بیش تر با خصوصیات و ویژگی های بروکر آی سی ام کپیتال  ICM Capital به وبسایت اصلی این بروکر و یا سایت معامله گران بیت کوین xbtraders مراجعه نمایید.

آموزش ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر ICM Capital

برای افتتاح حساب و ثبت نام در این بروکر کافیست مطابق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا وارد سایت آی سی ام کپیتال به نشانی icmcapital.com شوید و بر روی گزینه “Open Real Account” کلیک کنید؛ (تصویر شماره 1)

  2. با کلیک بر روی Open Real Account”صفحه جدیدی برای شما باز می شود؛ اگر از قبل حساب کاربری دارید بر روی “Login” و اگر تاکنون حساب کاربری نساخته اید بر روی “Register” کلیک کنید. (تصویر شماره 2)

(توجه کنید که در صورتی که در سایت های icm.com, icmtarder.com و موارد مشابه نیز از قبل ثبت نام کرده باشید در آی سی ام کپیتال نیازی به ثبت نام مجدد ندارید.)

  1. با کلیک بر روی “Register” تصویر شماره (3) برای شما باز می شود که می توانید از سمت راست بالای صفحه زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس فیلدهای مورد نظر را برای ثبت نام پر کرده و بر روی “Finished” کلیک کنید تا ثبت نام شما نهایی شود.

  2. در تصویر شماره (4) اکانت شما به صورت دمو ساخته شده است؛ کافیست بر روی گزینه “یک حساب واقعی باز کنید” کلیک کرده و با وارد کردن سایر اطلاعات لازم مانند آدرس محل سکونت و… ، اکانت خود را به یک «حساب لایو» تبدیل کنید و به انجام معاملات بپردازید.

مراحل آموزش ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر ICM Capital

معامله گران با گذراندن مراحل ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر ICM Capital میتوانند به انجام معاملات خود بپردازند.

  1. حال با تکمیل مراحل بالا و ساخت حساب کاربری لایو، در صفحه اصلی مانند تصویر زیر شماره (1) تمامی امکانات استفاده از حساب برای شما فعال می شود؛ برای استفاده از این امکانات تنها کافیست احراز هویت خود را انجام دهید. (تصویر زیر شماره (2))

تکمیل مراحل ثبت نام و ساخت حساب کاربری لایو در بروکر آی سی ام

احراز هویت در بروکر آی سی ام کپیتال

با کلیک بر روی «Attention needed» (تصویر بالا شماره (2)) و بارگذاری تصاویر مدارک مورد نیاز (تصویر زیر) می توانید احراز هویت خود را به راحتی انجام دهید و از امکانات سایت استفاده کنید.

احراز هویت در بروکر آی سی ام کپیتال - ICM CAPITAL

پس از احراز هویت در بروکر آی سی ام کاپیتال میتوانید از خدمات بروکر ICM CAPITAL استفاده نمایید.

راهنمای نحوه شارژ حساب بروکر آی سی ام کپیتال | واریز و برداشت در بروکر ICM Capital

بیش از 7 روش برای شارژ حساب در ICM کپیتال وجود دارد؛ اما افراد ساکن ایران تنها از طریق روش های زیر می توانند اقدام به شارژ حساب خود در این کارگزاری کنند:

  • واریز مستقیم ریالی

  • پرفکت مانی

  • وب مانی

  • رمز ارز (واریز تتر)

  • تاپ چنج

توجه کنید که روش “واریز مستقیم ریالی” فقط از طریق نماینگی های معتبر ICM بروکر امکان پذیر می باشد؛ بنابراین، برای استفاده از آن لازم است که ثبت نام خود را در یکی از نمایندگی های این کارگزاری انجام دهید و از این قابلیت به راحتی استفاده نمایید.

پلتفرم های معاملاتی برای ترید در بروکر آی سی ام کپیتال | دانلود متاتریدر4 و 5 – دانلود سی تریدر

بروکر ICM کپیتال حساب های خود را بر روی متاتریدر 4، متاتریدر 5 و سی تریدر ارائه می دهد؛ ایرانیان خارج از کشور نیز برای دانلود و نصب پلتفرم های آی سی ام کپیتال هیچ چالشی نداشته و به آسانی می توانند آن را از سایت ICMCapital، قسمت PLATFORMS” مطابق با سیستم عامل مورد نظر خود دانلود و نصب کنند.

اما متاسفانه برای ایرانیان داخل کشور در حال حاضر تنها دسترسی به متاتریدر 4 امکان پذیر است!

طرح تشویقی، جوایز و بونوس بروکر آی سی ام کپیتال

آی سی ام کپیتال 10 درصد پاداش اعتباری برای تریدرهایی که حساب لایو داشته [سپرده های آن ها بالای 1000$ باشد] در نظر گرفته است؛ این پاداش تنها به منظور اهداف تجاری بوده و با گذشت 2 روز از واریز واقعی مشتری به حساب لایو او واریز می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از سپرده 1000 دلاری جدید، مجدداً پاداش دریافت کنید.

بونوس بروکر ICM Capital برای مشتریان ICM انگلستان و ICM اروپا در دسترس نمی باشد و در حال حاضر تنها از طریق پلتفرم متاتریدرمی توان از آن استفاده کرد.

مزایا و معایب بروکر ICM Capital

مزایا

معایب

  • بالاترین سطح ایمنی و حفاظت

  • بیمه وجوه مشتریان

  • حفظ وجوه نزد بانک های بزرگ جهانی

  • پشتیبانی از زبان های مختلف

  • دارای پلتفرم های مختلف با قابلیت نصب بر روی دسکتاپ، وب و موبایل

  • فرآیند افتتاح حساب سریع و ساده

  • دارای طرح های مشارکت استراتژیک

  • دارای منابع آموزشی رایگان

  • دارای پشتیبانی اختصاصی برای رشد کسب و کارها

  • عدم پشتیبانی از کپی ترید

آیا بروکر آی سی ام کپیتال معتبر است؟ بروکر ICM Capital با کدام رگولاتوری به ایرانی‌ها خدمات می دهد؟

همان طور که می دانید ماموریت پارلمان “FSA” تنظیم و نظارت بر بخش خدمات مالی بین المللی و موسسات مالی غیر بانکی مطابق با قوانین حاکم و بهترین شیوه های بین المللی است؛ بنابراین، برای ثابت کردن معتبر بودن یک سازمان یا کارگزاری تایید این پارلمان کافیست.

آی سی ام کپیتال نیز به دلیل داشتن مجوز رسمی با شماره سریال 23683 IBC 2016، یک گزینه کاملاً مطمئن و معتبر و بستری امن برای انجام معاملات ایرانیان است.

آیا بروکر آی سی ام کپیتال پشتیبانی به زبان فارسی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بروکر ICM کپیتال نیز مانند سایت اصلی icm.com و سایر سایت های زیر مجموعه بروکر اصلی ICM از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی بروکر آی سی ام کپیتال که یکی از زیر مجموعه های ICM برورکر است پرداختیم. این بروکر با داشتن سابقه 13 ساله، و همچنین سرویس دهی به ایرانیان به مدت 8 سال، می توان گفت بروکر آی سی ام کاپیتال پلتفرمی امن برای معامله گران کشورمان می باشد.

همانطور که مشاهده می کنید روش های متنوعی برای شارژ حساب معاملاتی آی سی ام کاپیتال در دسترس مشتریان قرار گرفته و معامله گران میتوانند به راحتی اقدام به شارژ حساب خود نمایند.

اما توجه به این نکته ضروری است که واریز مستقیم ریالی به بروکر ICM، فقط از طریق نمایندگی های معتبر این بروکر ممکن می باشد. بنابراین، برای دسترسی به این قابلیت، می توانید مراحل ثبت نام خود را از طریق یکی از نمایندگی های معتبر این کارگزاری انجام داده و از قابلیت های ویژه ای، از جمله واریز مستقیم ریالی، استفاده کنید.