Puls؛ یک ساعت هوشمند جدید با قابلیت برقراری تماس

همانطور که انتظار می رفت، خواننده ی معروف سبک رپ Will.i.am گجت پوشیدنی خودش را با نام Puls معرفی کرد. این گجت شباهت بیشتری به یک دستبند هوشمند دارد و نمی توان آن را ساعت هوشمند نامید. پالس دارای درگاه سیم کارت است و قابلیت اتصال به شبکه های 3G را دارد، این گجت پوشیدنی […]

همانطور که انتظار می رفت، خواننده ی معروف سبک رپ Will.i.am گجت پوشیدنی خودش را با نام Puls معرفی کرد. این گجت شباهت بیشتری به یک دستبند هوشمند دارد و نمی توان آن را ساعت هوشمند نامید.

پالس دارای درگاه سیم کارت است و قابلیت اتصال به شبکه های 3G را دارد، این گجت پوشیدنی در کنار سایر ویژگی هایش قابلیت برقراری تماس هم دارد.

این دستگاه با اپراتورهای AT&T در آمریکا و O2 در انگلستان سازگار است. این دستگاه اندرویدی با پردازنده ی کوالکام اسنپدارگون کار می کند. از سایر ویژگی های این گجت پوشیدنی می توان به 1 گیگابایت حافظه ی رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و جی پی اس اشاره کرد. باتری این گجت دوتا دور دستبند را فرا گرفته است.

2

این دستگاه با اپلیکیشن پخش موزیک، دستیار صدا و اپلیکیشن های فیتنس عرضه خواهد شد. پالس دسته ای از محصولات مرتبط با مد را نیز به همراه خواهد داشت. یک کت برای این گجت وجود دارد که می تواند دستگاه را به طور بی سیم شارژ کند و یک کوله پشتی که اسپیکر دارد و می تواند قدم های شما را بشمارد.

این دستگاه در تعطیلات سال نوی پیش رو توسط AT&T عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال