تصویر قاب Redmi Note 2 شیائومی لو رفت

پرچم‌دار مقرون به صرفه شرکت شیائومی، Mi Note 2، تاکنون در شرایط کاملاً محرمانه بوده و هیچ مشخصاتی از آن به بیرون درز نکرده است اما اخیراً یک تصویر از گوشی هوشمند Redmi Note 2 این شرکت با یک قاب آبی رنگ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این تصویر در هنگام تست گوشی […]

پرچم‌دار مقرون به صرفه شرکت شیائومی، Mi Note 2، تاکنون در شرایط کاملاً محرمانه بوده و هیچ مشخصاتی از آن به بیرون درز نکرده است اما اخیراً یک تصویر از گوشی هوشمند Redmi Note 2 این شرکت با یک قاب آبی رنگ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این تصویر در هنگام تست گوشی و در یک مکان آزمایشگاهی گرفته شده است که احتمالاً یکی از کارخانه‌های شیائومی باشد. این گوشی هوشمند قرار است به عنوان Hongmi Note در کشور چین عرضه شود.

gsmarena_001 (1)

گزارشات حاکی از آنند که این شرکت قصد دارد برخی از کلیدی‌ترین محصولات خود را به عنوان برگ برنده رقابت در میان گوشی‌های هوشمند، امسال روانه بازار کند.

بر اساس اخبار منتشر شده، Redmi Note 2 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 720P به همراه یک چیپست چهار هسته‌ای کورتکس A53 کوالکام اسنپ دراگون 410 با کد نام MSM8919 برخوردار خواهد بود.

همچنین این گوشی هوشمند، از یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره‌مند خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال