کوالکام 19 اردیبهشت‎ماه سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 660 را معرفی می‎کند

براساس گزارشی که از کشور چین به گوش می‎رسد، شرکت کوالکام در تاریخ 19 اردیبهشت‎ماه چیپست جدیدی را معرفی خواهد کرد. این سیستم روی چیپ به اسم اسنپ‎دراگون 660 براساس فناوری 14 نانومتری ساخته شده و بایستی در گوشی‎های متوسط تا رده‎بالا به کار گرفته شود. براساس آخرین فرضیاتی که وجود دارد، گوشی‎های جدید سری گلکسی […]

براساس گزارشی که از کشور چین به گوش می‎رسد، شرکت کوالکام در تاریخ 19 اردیبهشت‎ماه چیپست جدیدی را معرفی خواهد کرد. این سیستم روی چیپ به اسم اسنپ‎دراگون 660 براساس فناوری 14 نانومتری ساخته شده و بایستی در گوشی‎های متوسط تا رده‎بالا به کار گرفته شود. براساس آخرین فرضیاتی که وجود دارد، گوشی‎های جدید سری گلکسی C سامسونگ که مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهند بود، مجهز به این چیپ می‎شوند. سایر گوشی‎هایی که شایعه شده‎ از اسنپ‎دراگون 660 استفاده می‎کنند شامل گوشی Redmi Pro 2 شیائومی، Xiaomi Mi Max 2, Oppo R11, Vivo X9s Plus، نوکیا 7 و نوکیا 8 می‎شوند.

برای انجام وظایف کاربری سنگین، چیپست اسنپ‎دراگون 660 تکیه به 4 هسته‎ی Cortex-A73 خود با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز دارد، در حالی‎که برای اعمال سبک، 4 هسته‎ی دیگر Cortex-A53 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز وجود دارند. این سیستم روی چیپ دارای پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 512 و مودم X10 LTE است و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‎کند. این چیپست مجهز به دو کانال برای رم LPDDR4X با فرکانس 1866 مگاهرتز بوده و قادر به مدیریت مموری فلش UFS 2.1 است.

چیپست رده‎بالای فعلی شرکت کوالکام اسنپ‎دراگون 835 است. این چیپ براساس فناوری 10 نانومتری ساخته شده و سامسونگ از آن‎ها در پرچم‎دارهای جدید خود یعنی Galaxy S8 و +S8 استفاده کرده است. شایعه شده است دو گوشی HTC U 11 و OnePlus 5 نیز از آن بهره می‎برند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال