شایعات جدید از چیپست اسنپدراگون 820

جدیدترین گزارش‌ها از چین حاکی از این است که کوالکام مشخصات جدیدترین چیپست خود را نهایی کرده و در حال فرستادن نمونه‌هایی از آن‌ها به شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند می‌باشد. در ماه مارس و در نمایشگاه MWC بود که کوالکام از این چیپست رونمایی کرد. اسنپدراگون 820 چیپستی 64 بیتی است که با پردازنده ی Kyro […]

جدیدترین گزارش‌ها از چین حاکی از این است که کوالکام مشخصات جدیدترین چیپست خود را نهایی کرده و در حال فرستادن نمونه‌هایی از آن‌ها به شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

در ماه مارس و در نمایشگاه MWC بود که کوالکام از این چیپست رونمایی کرد. اسنپدراگون 820 چیپستی 64 بیتی است که با پردازنده ی Kyro کار خواهد کرد. این پردازنده توانایی پردازش تا 3 گیگاهرتز را دارد. نکته تامل برانگیز تولید این چیپست‌ها این است که سامسونگ قصد دارد تا بار دیگر وظیفه‌ی تولید این چیپست‌ها را به عهده بگیرد. این اولین بار نیست که شایعاتی مربوط به دست گرفتن تولید این چیپست توسط سامسونگ به گوش می‌رسد. در گذشته نیز خبرهای بسیاری مبنی بر همکاری سامسونگ و کوالکام به گوش می‌رسید. شاید تنها نکته‌ی مهم این خبر قدرت پردازشی این چیپست تا 3 گیگاهرتز باشد که قبلا در مورد آن چیزی نشنیده بودیم.

بر اساس این گزارش، سونی، اچ تی سی و شیائومی اولین کمپانی‌هایی خواهند بود که این چیپست را در گوشی هوشمند خود به کار می‌برند. شیائومی که قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود را در ماه اکتبر معرفی کند به احتمال زیاد از همین چیپست در این گوشی استفاده خواهد کرد.

سوال اصلی که ذهن بسیاری را درگیر خود کرده این است که آیا اسنپدراگون 820 همانند 810 مشکلات گرم شدن بیش از حد را خواهد داشت یا خیر؟ اسنپدراگون 810 توسط کمپانی TSMC تولید شد. حال شاید با آمدن سامسونگ به بازار تولید این چیپست‌ها و استفاده از تکنولوژی جدیدتر دیگر شاهد این مشکلات برای چیپست‌های کمپانی کوالکام نباشیم. آیا سامسونگ همانند چیپست‌های به کار رفته در گلکسی اس 6 می‌تواند چیپستی منحصر به فرد را بار دیگر تولید کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال