گوشی ریلمی 9i 5G با قیمتی مقرون به صرفه به عنوان باریک ترین گوشی جهان معرفی شد

سرانجام ریلمی از گوشی جدید خود با نام 9i 5G با قابلیت ها و قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. این گوشی که باریک ترین گوشی 5G جهان محسوب می شود دارای چیپ دیمنسیتی ۸۱۰ و یک باتری بزرگ است که با قیمتی بسیار قابل توجه و زیر ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد. به گزارش […]

سرانجام ریلمی از گوشی جدید خود با نام 9i 5G با قابلیت ها و قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. این گوشی که باریک ترین گوشی 5G جهان محسوب می شود دارای چیپ دیمنسیتی ۸۱۰ و یک باتری بزرگ است که با قیمتی بسیار قابل توجه و زیر ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ریلمی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی است که به نرخ تازه سازی تصویر ۹۰ هرتز مجهز است. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی درون بریدگی قطره ای شکل قرار دارد. این گوشی به عنوان باریک ترین گوشی 5G دارای تنها ۸.۱ میلیمتر عرض است. چیپ به کار رفته در آن دیمنسیتی ۸۱۰ با پشتیبانی از فناوری 5G است. قرار است این دستگاه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

 در پنل پشتی سه دوربین به شکل یک مثلث قرار دارد که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر شامل سنسورهای ۲ مگاپیکسلی پرتره و ماکرو است. دوربین سلفی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر قرار دارد. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۱۸ وات بهره مند خواهد بود. ریلمی قصد دارد این گوشی را در نسخه پایین تر با قیمت 188 دلار و در نسخه بالاتر با قیمت 215 دلار به بازار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال