گوشی جدید ریلمی طراحی منحصر بفرد مبتنی بر نوشابه های کوکاکولا دارد

ریلمی از یک گوشی سفارشی مدل ریلمی 10 پرو رونمایی کرد که دارای طراحی منحصر بفرد است. این گوشی طرحی مبتنی بر نوشابه کوکاکولا دارد و جعبه آن نیز شامل محتویات بخصوص است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی مدل ویژه ای از گوشی ریلمی ۱۰ پرو منتشر کرده است که طراحی […]

ریلمی از یک گوشی سفارشی مدل ریلمی 10 پرو رونمایی کرد که دارای طراحی منحصر بفرد است. این گوشی طرحی مبتنی بر نوشابه کوکاکولا دارد و جعبه آن نیز شامل محتویات بخصوص است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی مدل ویژه ای از گوشی ریلمی ۱۰ پرو منتشر کرده است که طراحی آن مربوط به نوشابه های کوکاکولا است. جعبه این گوشی نیز منحصربفرد و دارای تم با قابلیت شخصی سازی است.

طبق اعلام ریلمی قرار است تنها ده هزار عدد از این گوشی نسخه کوکاکولا ادیشن به فروش برسد. گوشی مورد نظر شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و قرار است با قیمت ۲۵۵ دلار بفروش برسد.

طبق گزارش جی اس ام آرنا، جعبه محصول جدید ریلمی شامل لوگوی کوکا کولا در قسمت پشت و سنجاق سیم کارت به شکل در بطری است. درون این جعبه یک کارت با شماره ۱ الی ۱۰۰۰ که همان تعداد تولید این گوشی است، قرار دارد. در این گوشی انیمیشن سفارشی شده برای شارژ استفاده شده و در هنگام شارژ کامل به شکل بطری نوشابه پر شده است.

در این گوشی والپیپر های اختصاصی به شکل نوشابه گازدار و آیکون های طراحی شده قرار دارد. همچنین برای نوتیفیکیشن و صدای زنگ از صداهای اختصاصی استفاده شده است. مشخصات فنی این گوشی همانند نسخه معمولی آن است و با پردازنده اسنپدراگون 695 عرصه میشود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال