فردا، شیائومی گوشی‌هوشمند Redemi Note 3 را معرفی خواهد کرد

بالاخره شایعات در مورد گوشی‌هوشمند بعدی شرکت شیائمی به پایان رسید و حداقل نام آن پس از مدت زمان زیادی که تصور می‌کردیم Redemi Note 2 Pro باشد، مشخص شد. مدیران شرکت شیائومی با انتشار یک تیزر، به صورت رسمی اعلام کردند که این گوشی‌هوشمند، فردا دوم آذر، به صورت رسمی و طی کنفرانسی خبری […]

بالاخره شایعات در مورد گوشی‌هوشمند بعدی شرکت شیائمی به پایان رسید و حداقل نام آن پس از مدت زمان زیادی که تصور می‌کردیم Redemi Note 2 Pro باشد، مشخص شد. مدیران شرکت شیائومی با انتشار یک تیزر، به صورت رسمی اعلام کردند که این گوشی‌هوشمند، فردا دوم آذر، به صورت رسمی و طی کنفرانسی خبری در چین، معرفی خواهد شد.

این تیزر که توسط حساب کاربری این شرکت در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر شده، نشان می‌دهد که جانشین گوشی‌هوشمند قبلی شیائومی که آگوست سال گذشته معرفی شده بود، فردا پیش روی تمامی علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. پیشتر نیز مدیرعامل این شرکت، آقای Lin Bin با انتشار یک تیزر، به صورت رسمی از بدنه‌ی فلزی این گوشی و وجود سنسور اثر انگشت در آن خبر داده بود.

اما اطلاعاتی که ما از این گوشی‌هوشمند در دست داریم، نشان می‌دهد که Redemi Note 3 صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با رزولوشن 1080×1920 داشته و به چیپ Helio X10 شرکت مدیاتک نیز مجهز شده است. همچنین این گوشی در دو مدل 16 گیگابایتی به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، و 32 گیگابایتی به همراه 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، در اختیار کاربران خواهد گرفت. در مورد دوربین نیز باید بدانید که سازندگان از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین‌های پشتی و سلفی این دستگاه استفاده کرده‌اند که می‌توانند تصاویری بسیار با کیفیت را ثبت نمایند. باتری بزرگ و 4000 میلی‌آمپرساعتی و وزن 165.7 گرمی این گوشی نیز از دیگر ویژگی‌های اصلی آن به حساب می‌آید.

به هر حال این اطلاعات هیچ‌کدام رسمی نیستند و باید تنها یک روز دیگر منتظر باشیم تا ببینیم که شیائومی چه محصولی را معرفی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال