ریلمی از مینی تبلت جدید با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی کرد

مینی تبلت پایین رده جدید ریلمی مجهز به پردازنده Unisoc T616 و نمایشگر ۸.۷ اینچ LCD برای عرضه در بازار فیلیپین رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی پد مینی (Realme Pad Mini) با نمایشگر ۸.۷ اینچ و دوربین ۸ مگاپیکسل با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد. این تبلت از پردازنده […]

مینی تبلت پایین رده جدید ریلمی مجهز به پردازنده Unisoc T616 و نمایشگر ۸.۷ اینچ LCD برای عرضه در بازار فیلیپین رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی پد مینی (Realme Pad Mini) با نمایشگر ۸.۷ اینچ و دوربین ۸ مگاپیکسل با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد. این تبلت از پردازنده Unisoc T616 به همراه واحد  CPU۸ هسته ای و واحد گرافیکی Mali-G57 MP1 عرضه خواهد شد. طراحی آن نیز همراه با حاشیه های نسبتا باریک در کناره ها خواهد بود. البته حاشیه های بالا و پایین نمایشگر کمی ضخیم تر است.

 دوربین پشتی این تبلت ۸ مگاپیکسل به همراه یک فلش LED است و در قسمت جلو نمایشگر نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. باتری این مینی تبلت ۶۴۰۰ میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ ۱۸ واتی و شارژ معکوس پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر آن در این تبلت درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار داده شده است.

مدل پایه مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی تنها ۱۹۵ دلار قیمت دارد و در صورت تهیه مدل دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قیمت آن به ۲۳۵ دلار می رسد. ممکن است کانفیگ دیگری از این تبلت بدون پشتیبانی از LTE نیز توسط ریلمی عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال