حذف نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز از آیفون ۱۲ به خاطر مصرف زیاد باتری

احتمالاً اپل نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز را از آیفون ۱۲ کنار خواهد گذاشت زیرا با وجود آن مصرف باتری به شدت افزایش خواهد یافت. یکی از افشاگران دنیای موبایل به نام جان پروسر اعلام کرده است گوشی های آیفون ۱۲ با نرخ ۱۲۰ هرتز رونمایی نمی شوند و اپل تصمیم گرفته است تا این نمایشگرها را […]

احتمالاً اپل نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز را از آیفون ۱۲ کنار خواهد گذاشت زیرا با وجود آن مصرف باتری به شدت افزایش خواهد یافت. یکی از افشاگران دنیای موبایل به نام جان پروسر اعلام کرده است گوشی های آیفون ۱۲ با نرخ ۱۲۰ هرتز رونمایی نمی شوند و اپل تصمیم گرفته است تا این نمایشگرها را به کل حذف کند. زیرا همزمانی نمایشگر ۱۲۰ هرتز و سازگاری با شبکه 5G باعث شده است تا مصرف باتری افزایش یابد و در نتیجه اپل تصمیم گرفته است پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G را حفظ کرده و نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را حذف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این مینگ چیکو به عنوان معروف ترین تحلیلگر اپل اعلام کرده بود که کلیه گوشی های آیفون ۱۲ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز معرفی می شوند. همچنین یک افشاگر دیگر به نام Ross Young نیز در توییتر خود اعلام کرده بود آفون های جدید با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهند شد.

اما نظر جان پروسر جالب‌توجه است. وی میگوید اگر چه آیفون ۱۲ پرو از نظر فنی می‌تواند به طور کامل از پنل ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند شود اما در نهایت شرکت اپل تصمیم خواهد گرفت تا آن را حذف کند. زیرا بین وجود قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و یا نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز یکی انتخاب خواهد شد. زیرا اپل با اضافه کردن هر دو قابلیت طول عمر باتری گوشی‌های هوشمند را به شدت کاهش می دهد. به همین دلیل اپل تصمیم گرفته است تا از بین این دو قابلیت یکی را انتخاب کند و آن نیز پشتیبانی از شبکه 5G خواهد بود زیرا در زمان بازاریابی و فروش موفق تر جلوه خواهد کرد.

در هر صورت معرفی یک گوشی هوشمند با دو قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و شبکه 5G برای کاربران مناسب تر خواهد بود. اما احتمالاً چنین آیفونی امسال تولید نخواهد شد. اما این احتمال وجود دارد این آیفون ها در سال ۲۰۲۱ معرفی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال