تصاویری از دو گوشی Vivo X9 و X9 Plus منتشر شد

چند روز پیش بود که اخبار معرفی گوشی Vivo X9 منتشر شد و تاریخ رونمایی از این محصول را 27 آبان‌ماه تعیین کرد. حال تصاویری از این دو گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus منتشر شده و برخی از مشخصات آن را برملا ساخته است. گفته می‌شود که دو گوشی Vivo X9 و Vivo […]

چند روز پیش بود که اخبار معرفی گوشی Vivo X9 منتشر شد و تاریخ رونمایی از این محصول را 27 آبان‌ماه تعیین کرد. حال تصاویری از این دو گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus منتشر شده و برخی از مشخصات آن را برملا ساخته است.

گفته می‌شود که دو گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus مجهز به دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 8 مگاپیکسل در جلو دستگاه بوده و هردو از سنسورهای IMX سونی بهره خواهند برد. علاوه بر این در قلب دستگاه یکی از پردازنده‌های جدید شرکت کوالکام با عنوان اسنپ‌دراگون 653 خواهد تپید که یک پردازنده هشت هسته‌ای است. در کنار آن نیز تراشه آدرنو 510 به‌عنوان پردازنده گرافیکی دستگاه قرار خواهد گرفت تا به‌خوبی بتواند از فناوری دوربین‌های دوگانه پشتیبانی نماید. ضمناً حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی معادل 64 گیگابایت از دیگر مشخصات این دستگاه خواهد بود.

vivo-x9

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هر دو مدل با یک دکمه “Home” مستطیل شکل که به احتمال زیاد اسکنر اثر انگشت در آن تعبیه شده، عرضه خواهند شد. وجود پورت یو‌اس‌بی نوع C و بدنه باریک و خوش‌تراش گوشی نیز از دیگر مشخصات قابل رویت در تصاویر است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص اندازه صفحه‌نمایش و یا کیفیت آن ارائه نشده است. همچنین از نسخه اندرویدی که به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب خواهد بود خبری در دسترس نیست. به هر حال نباید این نکته را از یاد ببریم که تا تاریخ پیش‌بینی شده برای معرفی این محصولات، یعنی 27 آبان‌ماه، زمان زیادی باقی مانده و از آن‌جایی که بازار شایعات در دنیای تکنولوژی بسیار داغ است امکان درز هر گونه مشخصاتی در این مدت و یا تغییر آن، جای تعجب نخواهد داشت.

بنابراین برای اطلاعات دقیق‌تر در خصوص این گوشی باید صبر کرد اما در ادامه می‌توانید تصویر دیگری که از این گوشی منتشر شده را مشاهده نمایید.

vivo-x9-1

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال