26 آبان‌ماه دو گوشی vivo X9 و X9 Plus معرفی می‌شود

دو گوشی Vivo X9 و X9 Plus قرار است طی مراسمی در پکن چین و در تاریخ 26 آبان ماه به صورت رسمی معرفی شوند. این خبر از سوی خود شرکت و در آخرین توئیت ارسال شده‌ی Vivo می‌توان مشاهده کرد. این تاریخ، دقیقا یک روز بعد از تاریخ پیش‌بینی شده برای معرفی این دو […]

دو گوشی Vivo X9 و X9 Plus قرار است طی مراسمی در پکن چین و در تاریخ 26 آبان ماه به صورت رسمی معرفی شوند. این خبر از سوی خود شرکت و در آخرین توئیت ارسال شده‌ی Vivo می‌توان مشاهده کرد. این تاریخ، دقیقا یک روز بعد از تاریخ پیش‌بینی شده برای معرفی این دو گوشی بوده است.

دو گوشی مورد اشاره احتمالا دارای دوربین جلوی دوگانه خواهند بود؛ در حالی که تقریبا اکثر سازنده‌ها ترجیح می‌دهند دوربین دوگانه را برای دوربین اصلی در نظر بگیرند به نظر می‌رسد Vivo نظر دیگری را دارد. از طریق تیزرهای منتشر شده، Vivo تایید کرده که یکی از دوربین‌های دوگانه‌ی جلوی این دو گوشی به سنسوری 20 مگاپیکسلی و دیگری به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. امروز Vivo تیزرهای تصویری دیگری را نیز برای این دو گوشی منتشر کرد که در تصاویر این خبر مشاهده می‌کنید.

26 آبان‌ماه دو گوشی vivo X9 و X9 Plus معرفی می‌شود

طراحی فلزی گوشی X7 در این گوشی نیز به کار رفته با این تفاوت که خط آنتن گوشی حالتی U شکل را به خود گرفته و به زیباتر شدن گوشی کمک کرده است. در قسمت جلویی گوشی، لبه‌های نمایشگری به 1.59 میلی‌متر رسیده‌اند و گوریلا گلس 5 هم برای محافظت از نمایشگر این دو به کار گرفته شده است.

26 آبان‌ماه دو گوشی vivo X9 و X9 Plus معرفی می‌شود

برخلاف دوربین دوگانه‌ی جلوی X9 و X9 Plus، شرکت Vivo برای دوربین اصلی این گوشی دوربینی یک‌گانه با فلش در نظر گرفته است. در زیر نمایشگر این گوشی احتمالا چیپست اسنپ‌دراگون 653 به همراه 4 و یا 6 گیگابایت رم قرار می‌گیرد. حافظه‌ی داخلی این دو گوشی 64 گیگابایت خواهد بود. گمان می‌رود دوربین اصلی نسخه‌ی پلاس این گوشی به دوربینی دوگانه تجهیز گردد هرچند برای اطمینان بیشتر باید تا 26 آبان ماه و مراسم رونمایی از این دو منتظر بمانیم.

26 آبان‌ماه دو گوشی vivo X9 و X9 Plus معرفی می‌شود

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال