گوشی Vivo Xplay 6 به‌زودی معرفی می‌شود؛ چیپست اسنپ‌دراگون 821 و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی

آن گونه که انتظار داریم شرکت Vivo می‌بایست دو گوشی X9 و X9 Plus خود را در تاریخ 26 آبان‌ماه رسماً معرفی کند. نکته جالب در خصوص گوشی X9 ویوو این است که این گوشی دارای دوربین دوگانه 20 + 8 مگاپیکسلی در جلو و یک سنسور 16 مگاپیکسلی در عقب خواهد بود. علاوه بر […]

آن گونه که انتظار داریم شرکت Vivo می‌بایست دو گوشی X9 و X9 Plus خود را در تاریخ 26 آبان‌ماه رسماً معرفی کند. نکته جالب در خصوص گوشی X9 ویوو این است که این گوشی دارای دوربین دوگانه 20 + 8 مگاپیکسلی در جلو و یک سنسور 16 مگاپیکسلی در عقب خواهد بود. علاوه بر این چیپست اسنپ‌دراگون 653 قدرت این دستگاه را در حالی تامین خواهد کرد که از یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز بهره می‌برد. مدل دیگر گوشی یعنی X9 Plus دارای دوربین دوگانه هم در جلو و هم در عقب گوشی خواهد بود.

این شرکت محصول دیگری با عنوان Xplay 6 نیز تولید کرده است که آن را نیز ماه آینده میلادی وارد بازار خواهد کرد. به نظر می‌رسد که گوشی Xplay 6 ویوو دارای نمایشگری با رزولوشن تصویر 1440 در 2560 (QHD) خواهد بود. چیپست چها هسته‌ای اسنپ‌دراگون 821 قدرت دستگاه را تامین خواهد کرد و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 نیز در کنار آن حضور خواهد داشت. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به وجود رم 6 گیگابایتی، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و  باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. ضمناً Xplay 6 به طور پیش فرض از Funtouch OS 3.0 مبتنی بر اندروید بهره‌مند خواهد بود.

به نظر می‌رسد که شرکت Vivo دو ماه آخر سال پرکاری را پیش روی خود دارد. در خصوص قیمت و تاریخ عرضه هیچ‌کدام از محصولات X9، X9 Plus و Xplay 6 هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال