تصمیم اپل برای تولید آیفون تماماً شیشه‌ای جدی است

آیفونی که تنها تا یک ماه دیگر رسما معرفی خواهد شد از لحاظ طراحی ظاهری متفاوت را نسبت به آیفون‌های گذشته نداشته و تمامی تصاویر فاش شده از این آیفون که آیفون 7 نام گذاری خواهد شد هم بر همین مسئله تاکید داشته‌اند؛ اما ساکنان کوپرتینو برای سال آینده برنامه‌ای ویژه‌ را تدارک دیده‌اند و قصد […]

آیفونی که تنها تا یک ماه دیگر رسما معرفی خواهد شد از لحاظ طراحی ظاهری متفاوت را نسبت به آیفون‌های گذشته نداشته و تمامی تصاویر فاش شده از این آیفون که آیفون 7 نام گذاری خواهد شد هم بر همین مسئله تاکید داشته‌اند؛ اما ساکنان کوپرتینو برای سال آینده برنامه‌ای ویژه‌ را تدارک دیده‌اند و قصد دارند به مناسبت دهمین سالگرد آیفون‌های اپل، ظاهری متفاوت را در گوشی محبوب خود به کار گیرند. شایعات مختلف پیرامون این مسئله باعث شده تا تغییر در ظاهر آیفون 2017، مسئله‌ای جدی به نظر آ‌ید.

گزارش جدیدی رسیده است که نشان می‌دهد اپل می‌خواهد طراحی آیفون بعدی را از فلزی به تمام شیشه‌ای تغییر دهد و کارکنان Foxconn که یکی از تولیدکنندگان اصلی آیفون‌های کوپرتینو به شمار می‌روند، در حال کار بر  روی قطعات آن هستند تا نیازهای اپل را به طور کامل تامین کنند. آیفونی که قرار است تمام شیشه‌ای باشد دارای فریم فلزی خواهد بود و برای اولین بار در آیفون‌های اپل نمایشگرهای AMOLED جای نمایشگر LCD خواهند نشست.

احتمالا باتوجه به به کارگیری سامسونگ از چنین طراحی در پرچم‌داران اخیرش، طراحی آیفون سال آینده بسیار آشنا به نظر آید و هنوز مشخص نیست آیا نمایشگر AMOLED آیفون سال 2017، خمیده خواهد بود یا خیر؛ اما به‌کارگیری بدنه‌ای تمام شیشه‌ای و نمایشگر جدید شاید حکایت از این موضوع داشته باشند که اپل هم در نهایت حداقل یکی از نسخه‌های آیفون سال آینده را به نمایشگری خمیده مجهز کند.

Foxconn که حدود 50 درصد از درآمد خود را مدیون محصولات اپل و فروش آن‌ها است حالا می‌خواهد با به کارگیری بدنه‌ای تمام شیشه‌ای در آیفون بعدی، همچنان به روند همکاری خود با شرکت اپل ادامه دهد. آن‌ها در سال‌های گذشته با تولید قاب‌های آیفون 6 اس و 7 و SE همکاری بسیار مناسبی را با اپل داشته‌اند و احتمالا در آینده نیز این همکاری را ادامه خواهند داد. البته گفته می‌شود Foxconn به تولید قاب‌های آیفون قناعت نکرده و قصد دارد نمایشگرهای OLED را برای گوشی‌های‌هوشمند هم به کار گیرد اما انتظار می‌رود سامسونگ رقیب اصلی این کارخانه‌ی چینی برای تولید این نمایشگرها باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال