محققان انسان های دیجیتالی متاورس را رقیبی برای سلبریتی ها می دانند

یک شرکت تحقیقاتی مدعی شد در آینده انسان های دیجیتالی میتوانند جایگزین سلبریتی های امروزی شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت تحقیقاتی به نام Emergen میگوید از سال ۲۰۲۰ تاکنون ارزش انسان های دیجیتالی از ۱۰ میلیارد به حدود ۵۳۰ میلیارد دلار رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا […]

یک شرکت تحقیقاتی مدعی شد در آینده انسان های دیجیتالی میتوانند جایگزین سلبریتی های امروزی شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت تحقیقاتی به نام Emergen میگوید از سال ۲۰۲۰ تاکنون ارزش انسان های دیجیتالی از ۱۰ میلیارد به حدود ۵۳۰ میلیارد دلار رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا در آینده این انسان های دیجیتالی می توانند جای سلبریتی ها را بگیرند.

 طبق توضیحاتی که وبسایت شرکت Deloitte ارائه کرده است آواتار که قادر به ارتباط با زبان بدن با دیگران خواهد بود، نوعی انسان دیجیتالی در فضای مجازی محسوب می شود که با استفاده از هوش مصنوعی و بررسی داده ها پاسخ مناسبی را ارائه می کند. پس از تبدیل متاورس به یکی از ترند های جهان در آینده شاهد تجربه های جدید دیجیتال مانند ساخت اولین بیمارستان مجازی با استفاده از تکنیک های واقعیت مجازی برای کاربران خواهیم بود.

به عنوان مثال یکی از سلبریتی های چینی به نام سایمون گونگ ویدیویی از خود منتشر کرده است که نسخه دیجیتالی او توسط شرکت چینی بایدو ساخته شده و در این ویدئو حضور داشت. این ویدئو توانست در ویبو با سرعت بالا به ۱۵ میلیون بازدید برسد. این در حالی است که وی در این ویدئو حضور نداشته است.

 به گفته شیان لی، رئیس بخش انسان دیجیتال و رباتیک بایدو تعداد طرفداران انیمیشن، کمیک، بازی و رمان در چین بیش از ۴۰۰ میلیون نفر است. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت یک بازار سازمانی به ارزش صدها میلیارد دلار مبتنی بر انسان های دیجیتال وجود خواهد داشت. در آینده انسان های دیجیتال از حوزه سرگرمی گرفته تا خدمات عمومی می توانند نقش های زیادی را ایفا کنند. به طوری که برای هر انسان با مهارت و استعداد خاص خود، نسل جدیدی از انسان های دیجیتالی نیز ایجاد می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال