بند چرمی Reserve Strap می‌تواند Apple Watch را شارژ کند

همانطور که می‌دانید در حال نزدیک شدن به رویداد “Spring Forward” کمپانی اپل می‌باشیم و حالا سوالات جدیدی در مورد این ساعت هوشمند به وجود آمده و آن، میزان باتری Apple Watch می‌باشد. هنوز اپل به این موضوع پاسخ روشنی نداده و ساعت خود را به صورت رسمی معرفی نکرده که شرکت‌های تولید کننده‌ی وسایل جانبی، به […]

همانطور که می‌دانید در حال نزدیک شدن به رویداد “Spring Forward” کمپانی اپل می‌باشیم و حالا سوالات جدیدی در مورد این ساعت هوشمند به وجود آمده و آن، میزان باتری Apple Watch می‌باشد. هنوز اپل به این موضوع پاسخ روشنی نداده و ساعت خود را به صورت رسمی معرفی نکرده که شرکت‌های تولید کننده‌ی وسایل جانبی، به معرفی محصولات خود پرداخته‌اند.

در جدیدترین خبری که در وب‌سایت MacRumors منتشر شده، یکی از این محصولات جانبی با نام Reserve Strap معرفی شده که با اتصال و استفاده از آن، باتری Apple Watch شما دو برابر می‌شود. در واقع این محصول، یک بند چرمی می‌باشد که نگرانی‌های کاربران در مورد مصرف و میزان باتری این ساعت هوشمند را مورد هدف قرار داده است.

Reserve Strap جنسی مشابه با بند خود ساعت هوشمند اپل داشته و مخصوص ساعت‌های سری Sport Watch می‌باشد و عملکرد آن نیز بدین گونه است که بخشی از بند آن که در قسمت زیرین ساعت قرار می‌گیرد، همچون یک باتری مغناطیسی با ظرفیت 400 میلی‌آمپر‌ساعت عمل می‌کند. در این بخش نیز چندین سوراخ قرار گرفته تا هیچ مشکلی در مورد عملکرد سنسورها وجود نداشته باشد.

Reserve Strap charges your Apple Watch as you wear it 2

سازندگان معتقدند، این بند چرمی، ساعت هوشمند اپل را همچون شارژر دیواری MagSafe که توسط اپل و به همراه این محصول عرضه می‌شود، شارژ خواهد نمود. همچنین، آنها اعلام کرده‌اند که این بند چرمی می‌تواند ظرفیت باتری نسخه‌ی استاندارد ساعت هوشمند اپل را تا 125 درصد افزایش دهد. البته این مورد تنها بر روی کاغذ بوده و هنوز سازندگان، به ارقام دقیق و نهایی نرسیده‌اند.

Reserve Strap نیز همچون سایر بندهایی می‌باشد که به تازگی معرفی شده، اما قیمت آن در صورت پیش‌خرید، 249 دلار بوده و به تعداد محدود تولید خواهد شد. به نظر شما، این وسایل جانبی گران‌قیمت، تا چه حدی می‌توانند در موفقیت ساعت هوشمند اپل نقش داشته باشند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال