ریلمی واچ ۲ و واچ 2 پرو به همراه سه هدفون دیگر معرفی شدند

ریلمی پیش از این اولین ساعت هوشمند خود به نام ریلمی واچ را به بازار عرضه کرده بود و نسخه بهبود یافته آن توسط ریلمی واچ S عرضه شد. هم اکنون نیز این شرکت دو ساعت هوشمند دیگر به نام های ریلمی واچ ۲ و ریلمی واچ ۲ پرو را نیز به همراه هدفون های […]

ریلمی پیش از این اولین ساعت هوشمند خود به نام ریلمی واچ را به بازار عرضه کرده بود و نسخه بهبود یافته آن توسط ریلمی واچ S عرضه شد. هم اکنون نیز این شرکت دو ساعت هوشمند دیگر به نام های ریلمی واچ ۲ و ریلمی واچ ۲ پرو را نیز به همراه هدفون های بادز وایرلس ۲ و بادز وایرلس ۲ نئو بهمراه بادز Q۲ نئو عرضه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی واچ 2 نسبت به مدل های قبلی تغییرات بیشتری را دریافت کرده است. در این ساعت بیش از ۱۰۰ واچ فیس شیک و 90 حالت ورزشی و سنسورهایی برای نظارت بر سطح اکسیژن، ضربان قلب و حتی کنترل محصولات هوش مصنوعی نیز قرار داده شده است. نمایشگر آن 104 اینچ و از نوع LCD بوده و قادر است با یک بار شارژ ۲۴ ساعت کامل کارکرد داشته باشد. قیمت این ساعت حدود ۴۷ دلار خواهد بود.

 ساعت ریلمی واچ 2 پرو نیز با ویژگی های دیگری مانند نمایشگر اولد و طراحی بهتر نسبت به مدل قبلی عرضه خواهد شد. این تغییرات ظریف و در عین حال قابل توجه خواهد بود که در آن از قابلیت های نسخه پایه استفاده شده و نمایشگر آن ۱.۷۵ است. همچنین در این ساعت سنسور موقعیت مکانی با دقت بالا قرار گرفته و باتری آن می‌تواند با یک بار شارژ تا دو هفته کار کند. قیمت این ساعت نیز در زمان عرضه ۶۷ دلار خواهد بود.

هدفون های جدید ریلمی نیز از نوع وایرلس بوده و بهبود هایی نظیر عمر باتری بیشتر و قابلیت لغو نویز فعال در آن وجود دارد که پیش از این تنها در محصولات رده بالا دیده شده بود. هدفون ریلمی با صدای بیس ۱۳.6 میلیمتری دارد و میتواند ۲۲ ساعت کار کند. تاخیر آن در هنگام بازی تنها ۸۸ میلی‌ثانیه است و می‌تواند مورد توجه گیمرها نیز قرار بگیرد.

 ریلمی بادز وایرلس ۲ نئو با تغییرات اندکی با هدف کاهش هزینه های تولید شده است. درایور های دینامیکی ۱۱.۲ میلیمتری آن از استاندارد IPX4  استفاده می کند که نسبت به آب مقاوم بوده و قابلیت استفاده در باشگاه ها را نیز دارد. با این حال پشتیبانی از ANC در آن لغو شده و تنها هنگام مکالمه نویزها حذف خواهند شد. به همین دلیل قیمت این محصول بسیار کاهش پیدا کرد. این هدفون نیز از درایورهای تقویت کننده صدای بیس ۱۰ میلیمتری استفاده کرده تا بتواند صدای بیس اضافی را حذف کند. این محصول نیز در حالت شارژ کامل می‌تواند ۲۰ ساعت کار کند و تنها ۲۱ دلار قیمت دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال