Rovio به علت فروش کم بازی Angry Birds کارمندان خود را اخراج می‌کند

ناشر و تولید کننده بازی Angry Birds قرار است در طی اقدامی دست به اخراج کارمندان خود بزند. این کمپانی سال گذشته 110 نفر از کارمندان خود را اخراج کرد و حالا قصد دارد 260 نفر دیگر را نیز به خانه‌ی خود بفرستد. بازی پرندگان خشمگین که برای اولین بار در پنج سال پیش عرضه […]

ناشر و تولید کننده بازی Angry Birds قرار است در طی اقدامی دست به اخراج کارمندان خود بزند. این کمپانی سال گذشته 110 نفر از کارمندان خود را اخراج کرد و حالا قصد دارد 260 نفر دیگر را نیز به خانه‌ی خود بفرستد.

بازی پرندگان خشمگین که برای اولین بار در پنج سال پیش عرضه شد توانست فروش بسیار خوبی را به دست آورد اما هر چه قدر که زمان رو به جلو می‌رفت این فرنچایز نیز محبوبیت خود را از دست داد تا این که امسال نسخه‌ی دوم بازی به صورت رسمی منتشر شد. نسخه‌ی دوم بازی نیز همانند نسخه‌ی اول بازی تاکنون 50 میلیون بار دانلود شده و جز بهترین بازی‌های رایگان عرضه‌ شده‌ی امسال قرار  گرفته است. اما شاید همین رایگان بودن بازی بوده است که باعث شده تا Rovio از فروش بازی راضی نباشد. همانطور که می‌دانید عنوان پرندگان خشمگین بازی کاملا رایگان بوده اما در داخل بازی برای استفاده از تمامی امکانات بازی باید خرید‌هایی انجام شود.

پرندگان خشمگین 2 فعلا در رده‌ی چهل و دوم لیست دانلود‌های iOS قرار گرفته است. شاید قرار گرفتن یک بازی در رتبه‌ی اول کار آسانی نباشد اما بازی‌هایی همچون Clash Of Clans و Candy Crush هم اکنون برای چندمین ماه پیاپی جز ده بازی اول در iOS می‌باشند.

حال کمپانی Rovio تنها 430 کارمند را در شعبات مختلف خود دارد. بسیاری معتقدند اخراج اخیر کارمندان رابطه‌ی مستقیمی با فیلم در حال ساخت این بازی می‌باشد که قرار است در سال 2016 اکران شود اما Rovio این شایعه را تکذیب کرد.

فعلا سرنوشت کمپانی Rovio مشخص نیست. حتما در آینده‌ای نه چندان دور خبرهای بیشتری را از این استودیوی بازی ساز خوش‌نام خواهیم شنید چرا که معمولا چنین استودیوهایی بازگشت موفقی به صنعت بازی‌های گوشی‌های هوشمند دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال