شایعاتی در مورد معرفی آیفون ۱۲ اپل در هجدهم شهریور

شایعاتی منتشر شده که در آن گفته میشود اپل قصد دارد در یک مراسم آنلاین در تاریخ هجدهم شهریور از گوشی های خانواده آیفون ۱۲ رونمایی کند. یکی از افشاگران این شایعه می‌گوید مطمئن است اپل ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ در یک مراسم آنلاین گوشی های آیفون ۱۲ را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. همچنین […]

شایعاتی منتشر شده که در آن گفته میشود اپل قصد دارد در یک مراسم آنلاین در تاریخ هجدهم شهریور از گوشی های خانواده آیفون ۱۲ رونمایی کند. یکی از افشاگران این شایعه می‌گوید مطمئن است اپل ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ در یک مراسم آنلاین گوشی های آیفون ۱۲ را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. همچنین این فرد مدعی شده است اپل واچ سری ۶ نیز در کنار آیفون ۱۲ معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران بخش گوشی های هوشمند علاوه بر ادعای خود در مورد معرفی آیفون ۱۲ میگوید: در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ نیز آیپد پرو جدید و عینک واقعیت افزوده اپل گلس و سری جدید مک بوک های اپل نیز معرفی خواهند شد.

با توجه به زمانبندی معرفی دستگاه های اپل تاکنون و بررسی آنها می توان نتیجه گرفت امکان صحت ادعاهای افشاگر تا حدی صحیح است. زیرا آیفون ۱۱ نیز در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ معرفی شده بود.

در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ نیز احتمالاً مک بوک های پرو ۱۳ اینچی اپل با تراشه های اپل سیلیکون معرفی خواهند شد. این تراشه ها مختص اپل بوده و از ۱۲ هسته پردازشی تشکیل شده است. این سری از مک بوک ها  نخستین مک‌بوک های مبتنی بر تراشه‌ های آرم خواهند بود‌. اپل گلس نیز که در این مراسم رونمایی خواهد شد در پردازش بسیاری از کارها به آیفون مجهز می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال