سم آلتمن پس از اخراج از OpenAI به استخدام مایکروسافت درآمد

پس از آنکه شرکت OpenAI  سم آلتمن خالق ChatGPT را از این شرکت اخراج کرد، اکنون وی به سمت مدیر تحقیقات هوش مصنوعی در مایکروسافت درآمده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مذاکرات سم آلتمن با هیئت مدیره  OpenAI  نتیجه‌ای در بر نداشته و خالق ChatGPT نتوانست به شرکت خود بازگردد. در […]

پس از آنکه شرکت OpenAI  سم آلتمن خالق ChatGPT را از این شرکت اخراج کرد، اکنون وی به سمت مدیر تحقیقات هوش مصنوعی در مایکروسافت درآمده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مذاکرات سم آلتمن با هیئت مدیره  OpenAI  نتیجه‌ای در بر نداشته و خالق ChatGPT نتوانست به شرکت خود بازگردد. در این بین ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرد قصد دارد با وجود همکاری با اپن ai سم آلتمن و گرک براکمن را به استخدام مایکروسافت درآورده و آنها را به عنوان رئیس تیم تحقیقات هوش مصنوعی منصوب کند.

مدیرعامل مایکروسافت در پست خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این شرکت با وجود همکاری با  OpenAI  و پایبندی به آن قصد دارد آلتمن و براکمن را به استخدام مایکروسافت در بیاورد. این دو فرد در این شرکت هدایت تیم تحقیقات هوش مصنوعی را بر عهده خواهند گرفت.

نادلا در پست صفحه شخصی خود گفته است: ما با اطمینان از نقشه راه آینده به همکاری با  OpenAI پایبند خواهیم بود و قصد داریم در ادامه مسیر نوآوری طبق آنچه که در رویداد مایکروسافت ایگنایت گفته شد توانایی خود را به همراه پشتیبانی از مشتریان و شرکای خود ادامه دهیم. همچنین مشتاق هستیم تا تیم مدیریت جدید  OpenAI را شناخته و به همکاری با آنها ادامه دهیم.

از طرفی شرکت OpenAI ساعتی پیش مدیرعامل سابق توییچ را به عنوان مدیرعامل موقت جدید این شرکت معرفی کرده است. امت شیر پیش از این از موافقت خود برای بازگشت آلتمن خبر داده بود.

پس از اخراج سم آلتمن از  OpenAI رئیس و هم بنیانگذار این شرکت به نام گرگ براکمن نیز از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. در برخی از خبرها نیز اعلام شد چند دانشمند ارشد نیز پس از این رویداد از این شرکت جدا شده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال