سامسونگ NFT را به تلویزیون های خود می آورد

سامسونگ قصد دارد با تلویزیون های جدید خود مانند QLED و Neo QLED به دنیای NFT وارد شود. این اقدام از طرف سامسونگ با همکاری شرکت Nifty Gateway انجام خواهد شد که در زمینه مزایده NFT فعال است. وب سایت نیفتی نیز از یکپارچه شدن پلتفرم تلویزیون های جدید خبر داده است. به گزارش سرویس […]

سامسونگ قصد دارد با تلویزیون های جدید خود مانند QLED و Neo QLED به دنیای NFT وارد شود. این اقدام از طرف سامسونگ با همکاری شرکت Nifty Gateway انجام خواهد شد که در زمینه مزایده NFT فعال است. وب سایت نیفتی نیز از یکپارچه شدن پلتفرم تلویزیون های جدید خبر داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با اضافه شدن پلتفرم NFT به تلویزیونهای سامسونگ اکنون کاربران می‌توانند از طریق تلویزیون خود با NFT ها تعامل داشته باشند. همچنین سامسونگ از بهینه سازی تنظیمات تلویزیون های خود در جهت نمایش آثار هنرمندان بطور دقیق خبر داد.

دانکن فاستر از بنیانگذار نیفتی در مورد این همکاری گفته است: این شرکت به دلیل همکاری با سامسونگ و ایجاد تجربه های جدید در زمینه ان اف تی هیجان زیادی خواهد داشت. از طرفی سامسونگ روی افزایش تجربه کاربر و بهبود آن و همچنین ارائه بهترین کیفیت تصویر تمرکز خواهد کرد. بدین ترتیب این تعهد با کمک رویکرد ما هماهنگی داشته و به همه اجازه خواهد داد تا در هر زمانی با هنرمندان تعامل داشته باشند.

قرار است در آینده حدود ۶ هزار اثر هنری روی این پلتفرم قرار بگیرد. این همکاری باعث خواهد شد تا علاوه بر دریافت تاییدیه برای تمامی آثار این پلتفرم کاربران امکان ذخیره آثار از طریق Omnibus wallet  نیز داشته باشند. همچنین به مشتریان امکان پرداخت های منعطف و متنوع را نیز ارائه می شود.

سامسونگ قصد دارد در ادامه اسمارت هاب خود یکپارچه‌سازی Nifty Gateway نیز انجام دهد. در این بخش NFT ها امکان نمایش به عنوان آثار هنری محدود را خواهند داشت. به عنوان مثال زمانی که کاربر مشغول تماشای فیلم است و به هر دلیلی ممکن است آن را متوقف کند با وارد شدن تلویزیون به حالت Ambient آثار یک گالری مانند نیفتی قابل مشاهده خواهد بود.