سامسونگ تیمی 200 نفره را مسئول تولید صفحه‌نمایش‌های اپل کرد

احتیاج کمپانی اپل به صفحه‌نمایش برای محصولات خود، یکی از بزرگترین تجارت‌های شرکت‌هایی همچون سامسونگ به حساب می‌آید. حال طبق گزاراشات جدیدی که به دست ما رسیده، سامسونگ تیمی 200 نفره را مسئول ساخت و تولید صفحه‌نمایش برای محصولات شرکت اپل کرده و قصد دارد آنها را برای به صورت اختصاصی برای اپل تولید کند. […]

احتیاج کمپانی اپل به صفحه‌نمایش برای محصولات خود، یکی از بزرگترین تجارت‌های شرکت‌هایی همچون سامسونگ به حساب می‌آید. حال طبق گزاراشات جدیدی که به دست ما رسیده، سامسونگ تیمی 200 نفره را مسئول ساخت و تولید صفحه‌نمایش برای محصولات شرکت اپل کرده و قصد دارد آنها را برای به صورت اختصاصی برای اپل تولید کند.

افراد این تیم 200 نفره توانمند، در Samsung Display Co تنها اجازه دارند تا اطلاعات در مورد اپل را در خود گروه به اشتراک بگذارند و هدف آنها نیز تولید صفحه‌نمایش برای آیپدها و مک‌بوک‌های شرکت اپل می‌باشد. به نظر می‌رسد پس از جلسات و مشکلات پی‌در‌پی که این دو شرکت با یکدیگر داشتند، حالا رابطه‌ی بهتری با هم دارند و اپل نیز به یکی از بزرگترین مشتریان خارجی شرکت سامسونگ در دنیای صفحه‌های نمایش تبدیل شده است.

یکی از محققان IHS، آقای Jerry Kang در این زمینه اعلام کرده که این همکاری نزدیک و مشترک، نشانه‌ای از بهبود روابط این دو شرکت با یکدیگر می‌باشد و تولیدات صفحه‌نمایش‌های محصولات اپل، می‌تواند Samsung Display را یک قدم به تولید صفحه‌نمایش‌های Apple Watch، نزدیک نماید.

به کارگیری 200 نفر در Samsung Display به صورت اختصاصی برای شرکت اپل، می‌تواند تا حد زیادی برای این کمپانی کره‌ای سودآوری داشته باشد و همچنین به سامسونگ اجازه خواهد داد تا اپل را به یک مشتری انحصاری برای خود تبدیل نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال