مشخصات فنی گلکسی A9 تایید شد؛ انتشار اطلاعات گوشی در وب‌سایت سامسونگ ایران

همین چند روز گذشته بود که مشخصات فنی گلکسی A9 در بنچمارک Geekbench فاش شد که خبر از چیپست اسنپدراگون 620 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای داده بود. براساس بنچمارک منتشر شده، گلکسی A9 سامسونگ دارای پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 510 خواهد بود و چیپست تعبیه شده در گوشی قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K را هم […]

همین چند روز گذشته بود که مشخصات فنی گلکسی A9 در بنچمارک Geekbench فاش شد که خبر از چیپست اسنپدراگون 620 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای داده بود. براساس بنچمارک منتشر شده، گلکسی A9 سامسونگ دارای پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 510 خواهد بود و چیپست تعبیه شده در گوشی قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K را هم خواهد داشت. حال جدیدترین اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت سامسونگ ایران نشان داده است که گلکسی A9 کمتر از یک هفته‌ی دیگر به طور رسمی معرفی خواهد شد.

وب‌سایت سامسونگ ایران اطلاعات این گوشی را فاش کرد که بر اساس آن شاهد صفحه نمایشی 5.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهیم بود. این نمایشگر قادر است تصاویر را با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در اینچ نشان دهد. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات فاش شده‌ی این گوشی می‌توان نام برد.

گلکسی A9 سامسونگ تایید شد؛ انتشار مشخصات فنی در وب‌سایت سامسونگ ایران

گلکسی A9 سامسونگ قادر است تا 128 گیگابایت از کارت حافظه‌ی میکرو‌اس‌دی پشتیبانی کند. سامسونگ برای این گوشی سنسوری 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری 5 مگاپیسکلی را برای سلفی‌دوستان در نظر گرفته است. گلکسی A9 سامسونگ دارای باتری غیرقابل جداشدنی خواهد بود که هنوز ظرفیت آن مشخص نشده و با اندروید 5.1.1. به صورت پیش‌فرض وارد بازار خواهد شد. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی هفته‌ی آینده به طور رسمی معرفی می‌شود.

وب‌سایت سامسونگ ایران تصاویری را از این گوشی منتشر نکرده و تنها به فاش کردن مشخصات فنی آن بسنده کرده است. حال باید تا سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده منتظر ماند و دید آیا مشخصات فاش شده با گوشی معرفی شده‌ی سامسونگ یکی خواهند بود یا خیر.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال