مشخصات و تصاویر تبلیغاتی گلکسی A9 سامسونگ به بیرون درز کرد

گوشی‌هوشمند گلکسی A9 سامسونگ قرار است به‌زودی به جمع گوشی‌های تازه معرفی شده گلکسی A3، A5 و A7 ملحق شود تا بدین ترتیب سری گلکسی A سامسونگ جان تازه‌ای بگیرد. این گوشی‌هوشمند اخیراً در قالب تصاویر تبلیغاتی رخ نمایان کرده و مشخصات آن هم نیز فاش شده است که بر همین اساس انتظار می‌رود تا […]

گوشی‌هوشمند گلکسی A9 سامسونگ قرار است به‌زودی به جمع گوشی‌های تازه معرفی شده گلکسی A3، A5 و A7 ملحق شود تا بدین ترتیب سری گلکسی A سامسونگ جان تازه‌ای بگیرد. این گوشی‌هوشمند اخیراً در قالب تصاویر تبلیغاتی رخ نمایان کرده و مشخصات آن هم نیز فاش شده است که بر همین اساس انتظار می‌رود تا در اواخر ماه جاری میلادی رسماً از سوی سامسونگ نیز معرفی شود.

بر اساس این تصاویر تبلیغاتی، گلکسی A9 از یک صفحه‌نمایش 6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080 پیکسل برخوردار بوده و قلب آن را یک چیپست اسنپ‌دراگون 620 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم به تپش درخواهد آورد. پلتفرم چیپست 620 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز است که چهار هسته‌ آن کورتکس A72 و چهار هسته دیگر آن از نوع کورتکس A53 بوده و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 510 است.

Galaxy A9-1

گوشی گلکسی A9 هم مانند سه گوشی جدید سری A دارای یک بدنه فلزی به همراه پنل شیشه‌ای دوگانه و 2.5 بعدی خواهد بود.

Galaxy A9-2

سایر مشخصات این گوشی جدید سامسونگ شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده نوری تصاویر و دیافراگم روشن f/1.9، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از تصاویر پانوراما، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، پشتیبانی از LTE Cat 7 و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

Galaxy A9-3

گفتنی است که در این تصاویر تبلیغاتی آمده است که گلکسی A9 توانایی این را خواهد داشت که در نقش یک پاور بانک ظاهر هم نیز ظاهراً شود و بتواند سایر دستگاه‌ها را شارژ کند؛ اما از آنجایی که برای این قابلیت اندروید 6 مارشمالو لازم است و گفته شده که گلکسی A9 با نسخه 5.1.1 اندروید آب‌نبات‌چوبی عرضه خواهد شد، بنابراین این ویژگی هنوز در هاله‌ای از ابهام بوده و نمی‌توان فعلاً آن را تأیید کرد.

Galaxy A9-4

در نهایت باید خاطرنشان کنیم که گوشی جدید سامسونگ از سیستم پرداخت Samsung Pay پشتیبانی کرده که بدین منظور از یک حسگر اثرانگشت برخوردار خواهد و قرار است این گوشی همان‌طور که در بالا بدان اشاره کردیم، میزبان نسخه 5.1.1 اندروید آب‌نبات‌چوبی باشد. ظاهراً آپدیت اندروید مارشمالو نیز برای ماه‌های بعد از عرضه رسمی این گوشی نیز در برنامه سامسونگ قرار گرفته است.

Galaxy A9-5گلکسی

انتظار می‌رود که گلکسی A9 به‌زودی رسماً معرفی شده و در تعطیلات سال جدید میلادی بازارهای جهانی را با قیمتی در حدود 430 یورو یا بیشتر احاطه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال