گلکسی A9 سامسونگ رسما رونمایی شد؛ صفحه‌نمایش 6 اینچی، باتری 4000 میلی‌آمپری

امروز به‌طور رسمی از گلکسی A9 سامسونگ در چین رونمایی شد. به‌دلیل شایعات بسیاری که پیرامون این گوشی انتشار یافته بود، اکنون هیچ چیز در خصوص این گوشی علاقه‌مندانش را متعجب نخواهد ساخت. گلکسی A9 در صدر کهکشانی‌های سری A سامسونگ قرار گرفته که حقیقتاً شایستگی این مکان را داشته و شاید بتوان چنین ادعا […]

امروز به‌طور رسمی از گلکسی A9 سامسونگ در چین رونمایی شد. به‌دلیل شایعات بسیاری که پیرامون این گوشی انتشار یافته بود، اکنون هیچ چیز در خصوص این گوشی علاقه‌مندانش را متعجب نخواهد ساخت.

گلکسی A9 در صدر کهکشانی‌های سری A سامسونگ قرار گرفته که حقیقتاً شایستگی این مکان را داشته و شاید بتوان چنین ادعا نمود که بهترین پرچمداری است که مجموعه گوشی‌های میان‌رده تاکنون به خود دیده است. در طراحی این گوشی از ترکیب شیشه و فلز استفاده شده که در نوع خود کاری نو به حساب می‌آید ضمن اینکه نمایشگر آن یک پنل امولد 6 اینچی با کیفیت تصویر FullHD خواهد بود. بد نیست بدانید که سامسونگ بر حفظ عرض 2.74 میلی‌متر در این پرچمدار خود نیز استوار بوده است.

چیپست اسنپ‌دراگون 652 که اخیراً نام آن تغییر یافته (که با نام S620 استفاده می‌شد) در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که بر خلاف سایر پرچماران این شرکت قابلیت ارتقا خواهد داشت، در این گوشی گرد هم آمده‌اند.

در خصوص دوربین این گوشی باید گفت که دوربین اصلی یک سنسور 13 مگاپیکسلی با بیشینه دیاف 1.9 بوده که از تثبیت کننده تصویر نوری نیز بهره‌مند خواهد بود. در جلوی این دستگاه نیز سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی با همین مشخصات خودنمایی می‌کند.

باتری گلکسی A9 درخور اندازه نمایشگر آن ظرفیتی معادل 4000 میلی‌آمپرساعت داشته و از فناوری “شارژ سریع” نیز پشتیبانی خواهد نمود. قابل ذکر است که یک حسگر اثرانگشت نیز درون دکمه “هوم” گوشی تعبیه شده و سرویس پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) را به خوبی پشتیبانی خواهد نمود.

گوشی هوشمند جدید غول کره‌ای تبار دنیای تکنولوژی با بسته وسیعی از اتصالات شامل    Wi-Fi a/b/g/n (متاسفانه بدون ac)، بلوتوث V4.1، بهره‌مندی از GPS/Beidou به منظور مکان‌یابی و همچنین قابلیت پشتیبانی از NFC به بازار عرضه می‌شود. ضمناً باید به این نکته نیز اشاره نمود که گلکسی A9 سامسونگ اندروید 5.1 آبنبات چوبی را ارائه کرده است.

گفتنی است که در خصوص قیمت‌گذاری و نحوه در دسترس بودن این گوشی هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال