گوشی گلکسی C9 با رم 6 گیگابایتی در Geekbench رویت شد

همین چند روز قبل بود که وب‎سایت صادرات-وادرات هندی Zauba اعلام کرد در لیست کالاهای این وب‎سایت گوشی گلکسی C9 سامسونگ ظاهر شده است. در این لیست اندازه‎ی نمایشگر این گوشی 6 اینچی ذکر شده بود. امروز، این دستگاه موضوع بنچمارک وب‎سایت Geekbench قرار گرفته و طبق نتایج از یک چیپست اسنپ‎دراگون 652 کوالکام بهره […]

همین چند روز قبل بود که وب‎سایت صادرات-وادرات هندی Zauba اعلام کرد در لیست کالاهای این وب‎سایت گوشی گلکسی C9 سامسونگ ظاهر شده است. در این لیست اندازه‎ی نمایشگر این گوشی 6 اینچی ذکر شده بود. امروز، این دستگاه موضوع بنچمارک وب‎سایت Geekbench قرار گرفته و طبق نتایج از یک چیپست اسنپ‎دراگون 652 کوالکام بهره می‎برد. این گوشی علاوه بر این دارای یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 510 است.

بنچمارک گوشی گلکسی C9 سامسونگ

سایر مشخصات این محصول جدید سامسونگ 6 گیگابایت رم است و سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 نیز از همان ابتدا بر روی آن نصب شده است. شماره‎مدل این گوشی SM-C9000 است. سری گوشی‎های گلکسی C تنها مختص به بازار چین بوده است، بنابراین، مگر این دفعه سامسونگ تصمیم بگیرد بازار توزیع این سری گوشی‎ها را عوض کند، انتظار نداشته باشید آن را در بازارهای بین‎المللی مشاهده کنید.

امتیاز پردازنده‎ی این گوشی در بنچمارک Geekbench در بخش تک هسته 1304 و از طرف دیگر در بخش چند هسته 4366 بوده است. انتظار می‎رود که ماه بعد شاهد رونمایی از این گوشی باشیم و جایگاه آن یقینا در رده‎ی بالای سری گوشی‎های گلکسی C سامسونگ خواهد بود.